JuB Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hva tror dere dette interiøret kan være verd? Er med fremstoler, baksete, dørpanel foran og bak. El.stoler selvfølgelig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Jeg hadde gitt 4000 for alt, beklager skambud. Du får nok mere for interiøret av andre folk, andre entusiaster. Noen som har forslag? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Jeg fikk tilbud på ett i helskin til 6k.. så, ville ikke gitt mer enn 4k jeg nei. Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Skal du selge eller kjøpe? Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Mulig salg, men går hvertfall ikke får 4-6k. Det kan jeg si med engang. Ender nok til slutt på å ikke selge, men lufter litt tanker i hodet mitt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 er mere verdt å ha en å selge det der :) Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 vel... hvis kvaliteten er god, ingen hull og merkbar slitasje, så synes jeg 6000 er ganske bra pris. Eletriske Recaro, skinnseter bak, og sidedeksler fram og bak, jeg synes ikke det er dumme prisen. Kan jo heller trekke opp alt selv, da skal man se hvor tungvint og hvor mye arbeid det er. Da blir fort 6000 ganske billig. Men er hele settet koplingsklart? Sitter det sentraler i feks dash som hører hjemme i settet? Kan jeg plug-and-play? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Jeg hadde beholdt det. Man betaler ofte for interiøret når det gjelder Corra =). Glad jeg har strøkent helskinn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 :yodude: :yodude: :yodude: Jeg hadde beholdt det. Man betaler ofte for interiøret når det gjelder Corra =). Glad jeg har strøkent helskinn. hel skinn her å :):phatyo :phatyo :phatyo :phatyo :phatyo det jeg mente istad er at samler verdien iogmed at du kan få bruk for det en vakker dag er høyere en di små penga man kan få for det. 6 lapper liksom.. hadde blitt prinsipp ass.. satt fyr på det istedet Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Mulig salg, men går hvertfall ikke får 4-6k. Det kan jeg si med engang. Ender nok til slutt på å ikke selge, men lufter litt tanker i hodet mitt :) Regner med du evt skal ha helskinn i steden? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Regner med du evt skal ha helskinn i steden? Det er hemmelig hva som er planen :) Blir nok ikke salg av setene, isåfall blir det salg av bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg