R 33 GTR Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Da er dagen her, sola skinner fra skyfri himmel. Ut å vaske bil nå så sees vi etterpå:yodude: Siter Steinar Midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil&Lim Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Er det noen som kan forklare hvor i Drammen Fjordparken er her...? Sliter litt med å finne det på noe kart...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R 33 GTR Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Fjordparken ligger: 1 følg skilt til streetmeet, eller fra Oslo, ta av til Drammen før motorveibrua, kommer til rundkjøring, til venstre der og du er framme.:happyhappy: Siter Steinar Midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R 33 GTR Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Dette ble et kongetreff, med påfølgende konge fest(les fyll Thomas). Syntes dette gikk over all forventning. En skikkelig bra dag. Vil gjerne takk alle som var med å gjøre dette mulig. Kjempe innsats. Når jeg reiste fra Fjordparken som sistemann var det helt strøkent der, hvilket ikke kan sies idag, da noen har kasta endel søppel der i løpet av natta. God bedring til alle som var ute igår kveld, spesielt Geo og Phillip. I et anfall av sinnsforvirring glemte jeg .... selvsagt vil jeg på vegne av Midnightclub gratulere Truls for PPC, Morten for juryens valg og Knut Erik som verdige vinnere. Siter Steinar Midnightclub.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg