tor1234 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hei, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i hvite og blåe "skrue-hette" til bilskilt?? Slik at skruene ikke synes på skiltet. Takker for alle svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hva med skiltplate? da slipper du skru i skiltet ;p men bilekstra, biltema eller torshov har vel noe slikt tipper jeg. Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
780V8 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hei, er det noen som vet hvor jeg kan få tak i hvite og blåe "skrue-hette" til bilskilt?? Slik at skruene ikke synes på skiltet. Takker for alle svar. Blå er vel ikke så lett å få tak i. Er vel hvit og sort som er vanlig, da de somregel sitter enten i det hvite eller gjennom ett tall eller bokstav. Ser at du bor i Voss, men i Tønsberg får jeg kjøpt dette på noe som heter Tønsberg Maskinforretning; selger alt av skruer og verktøy+++. Finnes vel en tilsvarende butikk i Voss evnt. Bergen, så sjekk opp der. Men som sagt kun sort eller hvit; tror det var 10kr pr stk for skrue(M5) og hette.. Siter [ ] -88 Volvo 780 Bertone V8 [X] -86 Volvo 245 GLT V8 [X] -76 Porsche 911 Targa [X] -69 Plymouth GTX cab [X] -73 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor1234 Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 har allerede skruer på skiltene, blir ganske stygge hvis jeg skal bruke skiltplater, da vil det være skruehull på skiltene. Takk for svaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DP_Audi Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Du får dem hos bilforhandler. Bare stikk innom og spør om skruehetter til bilskilt. Tror de bare har de i hvite og svarte!!:happyhappy: Siter - 2005 Audi A3 Sportsback - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 i værste fall så er det jo bare å lakke hetta hvis du ikke finner riktig farge ... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Blå er vel ikke så lett å få tak i. Er vel hvit og sort som er vanlig, da de somregel sitter enten i det hvite eller gjennom ett tall eller bokstav. Ser at du bor i Voss, men i Tønsberg får jeg kjøpt dette på noe som heter Tønsberg Maskinforretning; selger alt av skruer og verktøy+++. Finnes vel en tilsvarende butikk i Voss evnt. Bergen, så sjekk opp der. Men som sagt kun sort eller hvit; tror det var 10kr pr stk for skrue(M5) og hette.. Hvor er tønsberg maskinforretning? trenger disse jeg og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T-261 Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 http://online.telefonkatalogen.no/online/online.php?qry=t%F8nsberg+maskinforretning&toolbar=yes&minpass=2 Siter http://Http://www.HotRods.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomtom Skrevet Oktober 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2007 haha, jeg er så dum:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A3-200 Skrevet Mai 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2008 Hvor kan man få tak i en slik skiltplate for bilskilt? Biltema selger de slike? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plommehuet Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 skiltholdere får en kjøpt så og si overalt. chlaes olson, biltema, CD-cardic, bilforretninger etc. koster 25,- per stk. sånn omtrent:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokim Skrevet Mai 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2008 De fleste bilforhandlere har nok blå hetter også pga. at alle nye skilt er jo blå på siden Siter # 1996 940 herregårdsvogn # 1969 Amazon 122S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg