Gå til innhold

Bilder: Dekkstrekk

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

• Svar 171
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når du setter deg ned i førerstolen så er det noe litt stort og rundt som kalles STYRE. Vri den veien du vil, så svinger man..

Litt av poenget med brede dekk forsvinner når man ikke lenger kan kjøre aktivt med bilen.

Tviler på at de bilene der kan ha full sving uten at skjermene ryker.

Så lenge det kan treffe karosseriet, kaller jeg det jallamekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfart på det dumme måten at dekkstrekk ikke alltid er så kult, bare se hvordan dekket vrenger seg på dette bildet:

DSC_0110.jpg

Dette er nok i kombinasjon med litt lite dekktrykk, men allikavel!

Også behøver ikke ikke å nevne at kantene på hjula ser helt jævlige ut nå, etter en sesong... Fortausekater og slædding er ikke snilt mot hjula, blir teit når man ikke kan bruke bilen litt!

Får jo tilogmed steinsprutskader:angry:

Neste sommer blir det mere dekk!

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har erfart på det dumme måten at dekkstrekk ikke alltid er så kult, bare se hvordan dekket vrenger seg på dette bildet:

Også behøver ikke ikke å nevne at kantene på hjula ser helt jævlige ut nå, etter en sesong... Fortausekater og slædding er ikke snilt mot hjula, blir teit når man ikke kan bruke bilen litt!

Får jo tilogmed steinsprutskader:angry:

Neste sommer blir det mere dekk!

Og du som har skikkelig "beefy" dekk også - 55-profil og greier;). Kan bekrefte at steinsprut på utsiden av kanten (der "felgbeskytteren" ikke dekker den) i høyeste grad er et tema. Heldigvis har jeg ennå til gode å få kjøreskader på felgkanten ifm. aktiv kjøring (men med mine biler er sladding heller ikke det helt store temaet).

Forresten så skal vi ikke se bort fra at et dekk som Yokohama A539 er vesentlig stivere i sidene sine enn "regndekkene" (som er glatte på våt vei) dine, noe som vil begrense felgens "svømming" i dekket betraktelig (det ble høyfrekvent bruk av anførselstegn her, gitt).

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det ser utrolig TEIT ut med dekkstrekk. Ser helt amatørmessig ut.

Personlig mener jeg at en RETT dekkvegg er og blir det peneste:) Skal verken gå inn eller ut, men rett. Kanten på felgen skal skimtes, ikke vises.

1987 Toyota Supra 2.5TT. 1991 Totoya Celica GTI. 2004 Toyota Avensis. 2002 Toyota Mr2 mk3 (x). 2001 Lexus IS200 sport (x.

)Noe du lurer på om Toyota: http://www.ts-ogn.no/phpBB3/index.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du som har skikkelig "beefy" dekk også - 55-profil og greier;). Kan bekrefte at steinsprut på utsiden av kanten (der "felgbeskytteren" ikke dekker den) i høyeste grad er et tema. Heldigvis har jeg ennå til gode å få kjøreskader på felgkanten ifm. aktiv kjøring (men med mine biler er sladding heller ikke det helt store temaet).

Ja, sant det, har veldig lyst på 15" til neste sesong, 8x15( et;0) med 195\45 hadde blitt knall;)

13" er å blir for lite med små dekk, ville ha blitt nødt til å ofre kjøreegenskapene for å få senka nok

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider