Olsen_nissan Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 hoho:D Høres bra ut.. Kadett b er en helt nydelig bil.. særlig med 13x8+" Da er det noe å glede seg til i år(?:D)også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 24, 2007 Rapporter Share Skrevet November 24, 2007 Er compomotive TH, koster 18-20k, fikk de for 15, helt ubrukte ;) De går ikke på Rekord C, Kadett C, da de stikker for langt inn.Tror de skal passe sånn passe på Manta B med 235\45 dekk bak, og 185\55 foran, uten å bredde :) Hvis ikke blir det kadett b med utbyggere, og 4-link bak. Og muligens Wankel under lokket, heh... Kjøpt fra Bilxtra på Gjøvik? Isåfall, disse bakfelgene må da ha et helt ubrukbart innpress? Har sett felgene irl, og virket som om innpresset var TOTALT feil, altså bygde alt for mye utover. Men for all del, det er fete felger:) Selv om jeg kanskje synes de er litt overkill. Trodde mine 10x14 TH-lines var nok overkill, men disse overgikk mine. Til sist et lite tips: Bytt ut de stygge umbrakoskruene med noen som matcher felgene. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Syns de sorte skruene ga fin kontrast til gull\krommen jeg ;) Og ang. innpress, så er det såpass høyt, at om de skal være på ascona b\manta b, så må jeg flytte festet til handbrekkvaiern, da det bare er et par cm klaring innover... ;) (har ikke bestemt meg enda, har da også HTN 8x15 på asconaen, heh.. Og et sett 9 og 8.5x13" Skrudde revolution 4-spoke;) ) Kjøpte de fra en kar i gjøvik, så er sikkert de ja :usa: Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Kontrasten var fin den, ja, men synes ikke de skruene fortjener å være på felger av det kalibret der. Skulle hatt noen ordentlige skruer, sånn som det gjerne er på skrudde felger:) Legg gjerne ut bilder av de andre felgene du har og:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Drifting kalles en sport på samme måte som sykronsvømming kalles sport. Men for meg så e begge grener mere et stilstudie en en sport. Noe som kan være grunnen til at det officielle motorsportforbundet FIA ikke annerkjenner drifting som en proffersjonell form for motorsport og vil dermed ikke ta dem med inn i varmen. Ikke bidrar drifting med noe til bilindustrien heller, som imotsetning til ekte motorsport som F1, WTCC, WRC osv... Så istede for og jobbe i samme retning som resten av motorsportverden så jobbe dem heller imot, og det e ikke veien og gå spør du meg. Stikkord: Aerodynamic, elektronikk som traction control, nye sikkerhetsøsninger på både førerutstyr og det karosserimessige. Vil på ingen måte påstå at å henge halveis ut av vinduet mens man ligger med breisladd i 150km/t e måten og fortsette den positive utviklingen som har vert innen motorsporten de siste årene. Sjøl syns æ drifting e nåt av det latterligste innen motorsport som e, sellom det til tider kan være underholdende og se på. Og kan ikke annet en og flire av det Sugekopp sier om at japsene har tatt over motorsporten.. Kjapp oppsummering årets (2007) World Championship winners: F1: Ferrari MotoGP: Ducati WTCC: BMW BTCC: Opel DTM: Audi STCC: BMW Så ja, må virkelig påstå at Japaneran har et realt ballegrep over motorsportverden i dag, å med tanke på kor ufattelig mange milloner av dollar dem bruke på det årlig så e det ikke særlig imponerende.. Så har mine grunner til og like Tyskerstuket.. Sorry Off Topic.. mitt bidrag: 165/40-15 på 6x15" WRC: Ford Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n0kt Skrevet November 25, 2007 Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Mange av dekka her minner om ett ekskriment i det det blir presset ut fra rektum. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Mange av dekka her minner om ett ekskriment i det det blir presset ut fra rektum. Skal du være frekk, så er det nok lurt å få til skikkelig rettskrivning først... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegel Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Drifting kalles en sport på samme måte som sykronsvømming kalles sport. Men for meg så e begge grener mere et stilstudie en en sport. Noe som kan være grunnen til at det officielle motorsportforbundet FIA ikke annerkjenner drifting som en proffersjonell form for motorsport og vil dermed ikke ta dem med inn i varmen. Ikke bidrar drifting med noe til bilindustrien heller, som imotsetning til ekte motorsport som F1, WTCC, WRC osv... Så istede for og jobbe i samme retning som resten av motorsportverden så jobbe dem heller imot, og det e ikke veien og gå spør du meg. Stikkord: Aerodynamic, elektronikk som traction control, nye sikkerhetsøsninger på både førerutstyr og det karosserimessige. Vil på ingen måte påstå at å henge halveis ut av vinduet mens man ligger med breisladd i 150km/t e måten og fortsette den positive utviklingen som har vert innen motorsporten de siste årene. Sjøl syns æ drifting e nåt av det latterligste innen motorsport som e, sellom det til tider kan være underholdende og se på. Og kan ikke annet en og flire av det Sugekopp sier om at japsene har tatt over motorsporten.. Kjapp oppsummering årets (2007) World Championship winners: F1: Ferrari MotoGP: Ducati WTCC: BMW BTCC: Opel DTM: Audi STCC: BMW Så ja, må virkelig påstå at Japaneran har et realt ballegrep over motorsportverden i dag, å med tanke på kor ufattelig mange milloner av dollar dem bruke på det årlig så e det ikke særlig imponerende.. Så har mine grunner til og like Tyskerstuket.. Jaja, kan vel ikke si annet enn att japanerene er det man kaller up and coming innen motorsport? Anntagelig mest på grunn av drifting, men da skal det jo også nevnes att drifting er den mest økende motorsporten i verden, både når det gjelder utøvere og tilskuere. Drifting er en motorsport for folket, der stort sett hvem som helst kan konkurere så er nok bare ett tidsspørsmål før også FIA må ta drifting inn i varmen;) Og hva faen er en "ekte" motorsport der føreren egentlig ikke trenger å ha noe å si? (sikter nå til Renaults F1 biler fra siste del av 90-tallet som stort sett var automatiske)Drifting handler jo først om fremst om kontroll og dyktighet, mens f.eks F1 og WRC først og fremst handler om hvem produsent som har størst teknologi budsjett! Drifting er kansje ikke den motorsporten som bidrar mest til reklame for bilprodusentene . Men legg også merke til att blant annet en relativt stor bilprodusent som MOPAR kjører med eget fabrikksteam.I tillegg bidrar drifting stort til reklame for produsenter av tilbehør til biler. Og ingen kan komme og si noe annet enn att denne sporten begynner å bli særdeles populær og dermed god reklame for produsentene? Også ser jeg også att du nevner hvor mange dollar som blir brukt på drifting. Tenkte du over den uttalelsen? Noen gang lagt merke til budsjettet til F1 teamene? Ikke det? WRC Teamene da? Ikke det heller? DTM Teamene da? Forbanna tulling...:win Siter _______________________________________________ x '86 Honda Accord 2.0EX - '97 Opel Vectra 2.0DI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Jaja, kan vel ikke si annet enn att japanerene er det man kaller up and coming innen motorsport? Anntagelig mest på grunn av drifting, men da skal det jo også nevnes att drifting er den mest økende motorsporten i verden, både når det gjelder utøvere og tilskuere. Drifting er en motorsport for folket, der stort sett hvem som helst kan konkurere så er nok bare ett tidsspørsmål før også FIA må ta drifting inn i varmen;) Og hva faen er en "ekte" motorsport der føreren egentlig ikke trenger å ha noe å si? (sikter nå til Renaults F1 biler fra siste del av 90-tallet som stort sett var automatiske)Drifting handler jo først om fremst om kontroll og dyktighet, mens f.eks F1 og WRC først og fremst handler om hvem produsent som har størst teknologi budsjett! Drifting er kansje ikke den motorsporten som bidrar mest til reklame for bilprodusentene . Men legg også merke til att blant annet en relativt stor bilprodusent som MOPAR kjører med eget fabrikksteam.I tillegg bidrar drifting stort til reklame for produsenter av tilbehør til biler. Og ingen kan komme og si noe annet enn att denne sporten begynner å bli særdeles populær og dermed god reklame for produsentene? Også ser jeg også att du nevner hvor mange dollar som blir brukt på drifting. Tenkte du over den uttalelsen? Noen gang lagt merke til budsjettet til F1 teamene? Ikke det? WRC Teamene da? Ikke det heller? DTM Teamene da? Forbanna tulling...:win Hehe så du mener at Loeb vinner kun pgr. av bilen ikke fordi han har god teknikk, kontroll å dyktighet? hehehe den va god. Jeg tror faktisk førerne i WRC er noen av verdens beste innen for bilsport værden... Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet November 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Ta den diskusjonen et annet sted. On noen moderatorer ser på, ta å fjern de postene over. Her postes det bilder av DEKKSTREKK! 205\50 på 10x15" felg :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Mer bilder av dekkstrekk, mindre pissprat! Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 heihei.. dekkstrekk-gjengen;) eg har ein 2er golf som eg har 6,5*15" felger med 195/50-15 og lurer på om det er gunstig å kjøpe 8" brei felg og bruke samme dekka? ser det er ein del som kjører med 8" felg med 195/45-15. kan vel ikkje vere den heilt store forskjellen vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 Viper, det der er Westside-190'n, er det ikke? Ser jo iallfall Saqibs Golf stående bak der på bilde 2.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 heihei.. dekkstrekk-gjengen;) eg har ein 2er golf som eg har 6,5*15" felger med 195/50-15 og lurer på om det er gunstig å kjøpe 8" brei felg og bruke samme dekka? ser det er ein del som kjører med 8" felg med 195/45-15. kan vel ikkje vere den heilt store forskjellen vel? Det går strålende flott det. Ikke noe problem. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.