Gå til innhold

Det beste understell til 240

Ranger emnet

jeg ruller

Anbefalte innlegg

ja selfølgelig. men det koster mer å kjøpe seg cs og deretter bestemme seg for å ha sellholm. Har man sellholm er det ikke noen bedre alternativ. Er egentlig ikke ekstermt dyrt. Lever den nye passaten din på ett merkeverksted som bare bruker orginal deler. Blir ikke 8,750- mva inkludert da.

Den prisen på selholm er pr stk, så du må sikkert betale 17-18000,- for de fjærbeina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilstein cs er vel ikke akkurat billig ræl.. Hvordan det blir å kjøre coilovers framme og bare vanlige dempere bak har jeg egentlig ingen formening om, men det ville jo vært spennende å prøvd :) om det sitter bra nok, eller om det bare er å kaste BS og ha full pakke på hele bilen!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjørt en sesong nå med bilstein rally, kappa lesjøfors, ambulansestag, 25mm stag foran og 23mm bak, dana truetrac diff, orginale foringer og yokohama ao48 slicks.

dette funker overraskende bra, men i vinter skal jeg bytte til uniballs i alt utenom de store i bakakselen, og eventuelt coilovers foran og bak vis penga strekker til. sam steffanson selger justerbare coilovers bak som passer i orginalfestene og som har bilstein innsats. selholm bruker også bilstein innmat.

oppsettet jeg har kjørt med i år holder i massevis bare man bytter til polyforinger og eventuelt clubsport-dempere som er mer glad i senking....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er faktisk ganske stor forskjell på poly og uniballs ja. Har skaffet meg panhard og moment med uniballs nå, fra Kaphlenke. :)

jeg skal sette på hjemmelaget moment og panhardstag med uniballs og teste på bane en gang før vintern. blir spennende det....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider