BalleKnalle Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hei Er bitt av "basillen" og skal bestille fra autogeek. Hørte rykter om at man får bursdagsrabatt? Stemmer dette? i tilfelle så avventer jeg til den 30. september. Bilen min har nylig fått seg proff behndling med syrevask, lakkrens, polering og voks. Det trengte den virkelig. Var utrolig mye piggdekkstøv og partikler i lakken. Så jeg velger derfor å kun kjøpe en "vedlikeholdspakke" inntil vidre. Så får jeg hyve meg løs på polish/voks senere. Dette er det jeg hadde tenkt å bestille: - 5 Gallon wash bucket Combo with FREE bonus (Cobra wash mitt) - Cobra deluxe Combo pack (4 stk MF kluter) - Duraglos wash concentrate #901 - Duragloss Aquawax #951 - Meguiars Water Magnet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Gull pakke.. Om du er medlem på forumet skal du få det, men de har støtt og stadig 10-15% på AG, bare følg med på forumet under "discounts and specials" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Ok. Har meldt meg inn på forumet og mailing listen deres. Da får jeg sitte å ruge litt da. 15 % er jo bedre enn ingenting Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 bursdags rabatten er vel på 15%? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 yes, 15% Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 passer meg bra da jeg har bursdag i morgen :D Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gutt78 Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Cobra sin waffel er også god til å tørke med.....men tror mange bruker disse "feil". Bare drar over som en fille, har begynt å brette den dobbel og bruke begge hendene...mer effektivt....brett om igjen...gå videre..etc.."klappe-lett-tørke"....ehh...eller hva det skal kalles. Siter 2002 Audi A6 2.4 Quattro Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Jepp, Cobra's Guzzler er bedre enn MF's water magnet. Trekker til seg mere vann, og har god oppsugningsevne også når den er våt. Også er den litt mykere enn Water Magnet. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Så at Cobra Guzzleren er nesten dobbelt så dyr som watermagnet kan forsvares? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Ja syntes Guzzlern var bra jeg i alle fall, den er en del større om du velger den største nesten 3x water magnet), men water magnet er ikke noe dritt det heller, i alle fall et MEGA hopp fra pusseskinn om det er det du benytter nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Hører på mannen med erfaring jeg da. Nøyer meg med den i medium size (20x40). Koster vel $19.99 på Autogeek. Ser jo ut som man kan gå seg vill i den største der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet September 9, 2007 Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Jeg har 2 stk av den medium str. og tror det er den som passer best hvis du har en bil som er normal str. Jeg klarer ikke å tørke hele bilen med den minste hvertfall (må vri opp litt, og det er ikke lett:op:), men det går bra med medium str. Den største er sikkert fin til digre SUV'r osv. IMO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Om autogeek dekker kostnadene ved at noen varer er ødelagt? Fikk en carpet cleaner ødelagt ved transporten :( Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Ja de ordner det, bare å sende en mail til cutomer service med ordre nr og hva som er ødelagt, så ettersender eller krediterer de deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Glimrende. Man slipper vell å sende det knuste flaska i retur? (førr dem sender nytt om så var) Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg