VolvoR-Sport Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 jeg sandblåste toppdekselet mitt, og pusset over med aluminiums pad på "hyler".. denne pad'en er fin. men fikk det bare matt blankt og ikke skikkelig chrom lignende. hva skal jeg bruke for og få fram den siste glansen? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 autosol, og mye fritid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 hmm. ok, har "dårlig" erfaring med autosol og matt blank overflate.. ble enda værre:P men jeg får prøve.. hvis det ikke er noe bedre..? Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M_A_X Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Autosol er vel ikke d beste å bruke. Jeg bruker machinepolish fra 3M, det funker bra. Men grunnarbeidet betyr alt. Puss over alt med papir med korning 2000 og deretter enda finere for best resultat. Det tar lang tid, men resultatet blir deretter. Lykke til. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S3T Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Inn på http://www.gasolin.no finner du et aluminiums poleringskit som fungere som bare det. Her hadde jeg pusset ned toppdekselet mitt med 400 papir: Så brukte jeg 20 min på å polere med kittet fra Gasolin: Siter -04 BMW 320 Cd -84 BMW 323i Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg