joakim@hortensgutta Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hei! Har tenkt til å ha to batterier i bilen, et apollo batteri som er dedikert til stereoet, og et eget til resten av bilen. Det jeg lurer på er hvordan jeg kan gjøre det slik at begge lader via dynamoen, men at det bli skilte kretser rundt om i bilen. Vil gjøre dette så vi ikke har muligheten til tømme startbatteriet. Er det noen enkle løsninger for å få til dette, som helst ikke koster så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 En hovedstrømsbryter fungerer bra :) Denne kobles på kabelen mellom +'ene på batteriene, og bør tåle minst like mye strøm som dynamoen din kan levere. Jeg fant omsider en som tålte 250A konstant hos en båtforhandler, men du trenger sikkert ikke gå så høyt opp... Mvh Stian Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg