eärendil Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 HJEEEELP. Plages fortsatt litt med a4'n. Fikk den til å gå på alle 4 etter at jeg bytta tenningsregulator, og den går normalt nå (nogenlunde), etter å ha justert gass-spjeldet. men... Klokka i dashbordet går ikke når tenninga er av. Turtelleren stopper på ca 1000 rpm når tenninga skrus av, og faller ned når jeg slår den på igjen. Bakgrunnsbelysninga i dashbord funker plutselig ikke uten at tenning er på. Triptelleren nullstilles hver gang tenninga slås av. Noen som kan si meg hva som er feil? finner ikke noe feil ved diagnose i vag-com. HJEEEELP. btw : 97 A4 1.8 TQ B5 AEB Siter 97 A4 1.8 TQ AEB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eärendil Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 HJEEEELP.Plages fortsatt litt med a4'n. Fikk den til å gå på alle 4 etter at jeg bytta tenningsregulator, og den går normalt nå (nogenlunde), etter å ha justert gass-spjeldet. men... Klokka i dashbordet går ikke når tenninga er av. Turtelleren stopper på ca 1000 rpm når tenninga skrus av, og faller ned når jeg slår den på igjen. Bakgrunnsbelysninga i dashbord funker plutselig ikke uten at tenning er på. Triptelleren nullstilles hver gang tenninga slås av. Noen som kan si meg hva som er feil? finner ikke noe feil ved diagnose i vag-com. HJEEEELP. btw : 97 A4 1.8 TQ B5 AEB Noen forslag?:repost: Siter 97 A4 1.8 TQ AEB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Dårlig kontakt et eller annet sted? Aner faktisk ikke jeg :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eärendil Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 HJEEEELP.Plages fortsatt litt med a4'n. Fikk den til å gå på alle 4 etter at jeg bytta tenningsregulator, og den går normalt nå (nogenlunde), etter å ha justert gass-spjeldet. men... Klokka i dashbordet går ikke når tenninga er av. Turtelleren stopper på ca 1000 rpm når tenninga skrus av, og faller ned når jeg slår den på igjen. Bakgrunnsbelysninga i dashbord funker plutselig ikke uten at tenning er på. Triptelleren nullstilles hver gang tenninga slås av. Noen som kan si meg hva som er feil? finner ikke noe feil ved diagnose i vag-com. HJEEEELP. btw : 97 A4 1.8 TQ B5 AEB Prøver igjen. Siter 97 A4 1.8 TQ AEB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eärendil Skrevet September 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Opprinnelig skrevet av eärendil HJEEEELP. Plages fortsatt litt med a4'n. Fikk den til å gå på alle 4 etter at jeg bytta tenningsregulator, og den går normalt nå (nogenlunde), etter å ha justert gass-spjeldet. men... Klokka i dashbordet går ikke når tenninga er av. Turtelleren stopper på ca 1000 rpm når tenninga skrus av, og faller ned når jeg slår den på igjen. Bakgrunnsbelysninga i dashbord funker plutselig ikke uten at tenning er på. Triptelleren nullstilles hver gang tenninga slås av. Noen som kan si meg hva som er feil? finner ikke noe feil ved diagnose i vag-com. HJEEEELP. btw : 97 A4 1.8 TQ B5 AEB Siter 97 A4 1.8 TQ AEB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg