Gå til innhold

Hvordan er gti/vr6 bredderne festet?

Ranger emnet

mcbanan

Anbefalte innlegg

Som tittelen, ser jo at de er poppet i underkant, men er de limt elle noe i tillegg?

Må vel nesten være det siden de ligger så fint inntil karosseriet.

Tenker på å ta av mine, for så å slå opp den kanten de er poppa i(valse med andre ord) også lime de på igjen, bare skjære av den kanten på bredderne og.

Noen som har gjort det? Vanskelig å lime bredderne på uten poppnaglene?

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

berre poppa....va mine ivertfall, tok dei av , pussa dei ned å fekk dei lakkert på nytt og poppa dei på etter at eg hadde slitghtly modiferst dei litt med slipemaskin , kutta litt av den kanten som gjeng inn , dermed ligg dei finare sida eg har 8 x17 " felga.

du kan seff lime og med sikaflex som mange sei, men IKKE gjer det vil eg anbefale, for sikaflexen tærer hull på lakken etter kvert og dermed rusta det .

evt bruk rutelim som du får tak , det er STERKT

orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tec7 er min favoritt i garasjen fra før, så den er ett naturlig førstevalg;) Men hva er lurt å gjøre fremme da? Der er det jo en innerskjerm som kødder til litt? Bak er det jo bare å gå amok med dremelen

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tec7 er min favoritt i garasjen fra før, så den er ett naturlig førstevalg;) Men hva er lurt å gjøre fremme da? Der er det jo en innerskjerm som kødder til litt? Bak er det jo bare å gå amok med dremelen

Innerskjermer er det bare å skjære til som du selv ønsker. Den ligger heller ikke så veldig i veien. Om du skal valse, så er det fare for at bredderene får en lei vinkel, men dette er ganske random, i forhold til hvem og hvor mye man bredder. Anbefaler å sette breddere på igjen siden man alltid får en ripe i lakken langs ytterkanten av bredderen. Naglene trenger du ikke, Tec7 holder vel å bra, men om du har just.bart som meg og har latt den gå helt i bakken, så er det vanvittig lett å skrelle di bredderne av uten nagler:)

.-.Golf 3 Gti 16v -93 .-.Corsa 1,3Gt -87 .-.Corsa 1,4i -90 Projekt .-.Kadett 1,2 -75 Projekt .-.Kadett Gsi -? *Solgt .-.Golf 4 1,6 -98 *Solgt.-.Golf 2 1,6 -89 *Solgt .-.Sierra 2,0 -90 *Solgt .-.Scorpio 2,8 -?*slgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjærer vel av den kanten på bredderne som går inn under skjermen, så hjulet tar jo ikke bort i bredderen uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider