Opelz Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Vi skal snart på messe her på jobben og vi skal ha med diverse utstyr og vise fram som gjerne skal se blankt og fint ut UTEN at det skal koste for mye arbeid! Noen som har noen ENKLE og gode tips til hva man bør polere med for at ting skal bli blankt etter en vask med høytrykkspyler osv.. Dette er røft utstyr, så finish er ikke alfa omega, men det er greit at det ser nogen lunde ut! Noen som har hett tips til hva man kan "kline" på ? Takkar!! Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hvordan utstyr er det snakk om da? :) Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelz Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Landbruksutstyr... Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 En Quick detailer, enklere blir det ikke, spay på og tørk av igjen, blankt og rent Meguiars har kommet med en ny en som jeg ikke husker navnet på og som jeg ikke er sikker på om finnes i Norge enda, men om du stikker innom bilxtra skal de ha noe QDer der vil jeg tro. Om du ender opp med en Quick wax isteden, pass på å være gjerrig med produkt, lite går langt. samt at det lønner seg å investere i en Microfiber klut også. Den sprayenn som er i Quick Clay pakka er den typen du er ute etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Det ville jeg gjort også.. Men truhaa??? Tror jeg så et sted hvor du skrev at det lønner seg å vokse bilen etter man har brukt Cayen siden den inneholdt rens. Stemmer dette? Så på meguiar`s side at den sprayen var for vedlikehold også... Hmmmm Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Landbruksutstyr... Polering med gjødsel blir bra=) for en perfekt fininsh kan du spraye litt ugress dreper på etterpå funker bra som voks. heh:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Det er ikke QDen som fjerner, det er clay baren, QDen som er i esken kan du fint sprute på bilen uten noe fare for å fjerne noe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonapett Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Oki.. Da er jeg med igjen.... :) Siter Golf MK3 1.8L 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Ultimate QD heter vel den nye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelz Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Polering med gjødsel blir bra=) for en perfekt fininsh kan du spraye litt ugress dreper på etterpå funker bra som voks. heh:P hehe.... er ikke helt sikker på om roundup gjør nytten som polish men... ;) Men kanskje det er det du har polert riskokern din med?:wonder: Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 hehe.... er ikke helt sikker på om roundup gjør nytten som polish men... ;)Men kanskje det er det du har polert riskokern din med?:wonder: Polerte riskokern min med sånn naturlig ris olje, ble ganske bra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Ultimate QD heter vel den nye.. Speed Detailer er vel også ganske ny... Hvertfall i Norge. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg