Gå til innhold

Datasprut...hva er best?

Ranger emnet


suggen

Anbefalte innlegg

dyrt...men ka ville effekten kommmet på viss det ikke hadde blitt gjort? stor forskjeld?

 

Dyrt?? Er det noen som leverer billigere?

Dette var inkludert varene også.

Orginalt yter denne motoren 204 hk, og så mye mer en dette har ikke det orginale systemet kapasitet til uten mye hokus pokus. Selvfølgelig er det mulig

å trikse det til, men det er mye jobb, og det blir heller ikke gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 55
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg kjører med megasquirt på bilen min.

hadde i grunn lite peil på injection da jeg startet.

 

bestilte printplater fra usa,og en brødpose med komponenter fra sverige.

fikk en kompis som kan lodde ordentlig til å sette det hele sammen.

 

alle programmer til dette ligger på nett gratis til nedlasting. det er også egne fora man kan studere ut og inn, og legge inn spørsmål dersom man lurer på noe.

 

med MS kan man også logge turer man tar for så å kjøre det inn i MS Tweak som er et program som leser kryssningspunktene i lambdakorrigeringen og dermed lager et nytt forslag til deg som du kan legge inn, dermed vil du sakte men sikkert nærme deg en relativt god "kurve"

 

for det optimale bør man nok ta seg en tur på rulla for å få tunet det skikkelig.

 

var selv på rulla for en 14 dager siden og fikk tunet det optimalt utifra begrensninger ellers.

 

fordelen med MS er selvsagt pris, siden du bygger alt selv. og forumet der man kan få hjelp. dersom man er litt usikker og ikke har lyst til å brenne alt for mange penger, kan jeg anbefale det sterkt.

 

lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eventuelle Hondafolk som leser dette så kan jeg legge til at det er galskap å bruke noe annet enn en original Honda innsprøytningshjerne som er chippet og remappes via Uberdata, Crome (Pro), Turboedit, Neptune eller Hondata. Det eneste disse hjernene ikke kan gjøre er å kjøre direct-fire-tenning fra indviduelle tennspoler og antilag. Trenger man imidlertid disse er alternativet AEM EMS (plugges rett inn i originalt ledningsnett) med 4-kanals coil-drivere (2CDI?). (Merk at Hondahjernen har en to-trinns turtallsperre som gjør at man kan bygge opp maks ladetrykk bare ved å holde den på turtallsperra når man står på linja)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt?? Er det noen som leverer billigere?

Dette var inkludert varene også.

Orginalt yter denne motoren 204 hk, og så mye mer en dette har ikke det orginale systemet kapasitet til uten mye hokus pokus. Selvfølgelig er det mulig

å trikse det til, men det er mye jobb, og det blir heller ikke gratis.

 

Ingen upris i forhold til de andre aktørene her i landet.

Men det er stort sett grisedyrt å få installert og mappet "datasprut" i Norge.

Det er ikke uvanlig at timeprisen i forhold til arbeid kommer opp i 1K timen.

Og da skjer ting på eget ansvar. Ryker det noe under bremsing så er det bare "sorry mac, sånt skjer..."

Det er ikke alle bransjer her i verden som kan drive butikk på det viset.

2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo

 

Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig m Boost på at timesprisen hannes er nærmere polsk nivå. var mange timer med jobbing før bilen ble klar til test kjøring. er altids noe som dokker opp som må fikses, som regelt småting å da flyr tiden avgårde.

Men Boost kjorde en kjempe jobb m bilen. jeg er ihvertfall en meget fornøydkunde og syntes prisen er helt grei :wave

Volvo xc70 Bmw E46 320DT

volvo 242R6 540hk og 634Nm på hjulan.

Volvo 360 sladdevogn(Død)

Peugeot 405 T16x4

Peugeot 405 Mi16. Toyota celica 1.6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår