magnul Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Jeg har noen små flekker jeg skulle pusset rust og så fått lakket igjen. Har aldri fått dreisen på sprayboks, så jeg lurte på om det funker bedre med en DA paint brush? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Jepp, Airbrush funker fint til slikt arbeide den Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Da har ebay velsignet meg med en DA airbrush til 75kroner (+ditto i frakt). Da er spørsmålet hva jeg jeg bruke til lakkeringen. Utbedringsstiften som fulgte med bilen er garantert for tykk (men kan seff tynnes), men hvordan er det med lakk fra sprayboks? Har en boks som stemmer bra i fargen, men den virker jo farlig tynn da. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Bruk vanlig bil lakk, og så justerer du viskositeten på lakken alt etter hvilken dyse og nål som er på airbrushen Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 <dumt spørsmål> Og med "vanlig billakk" mener du lakk laget for sprøytemaling hos lakksjapper, ikke spraybokslakk? </dumt spørsmål> Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn_Erik Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg