RamstadTech Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Er det noen som har gode tips for å få tett toppdekselpakning på C20NE? Jeg har byttet toppdekselpakning og smurt den med en tyntflytende pakningmasse, men likevel lek driten. Jeg har korkpakning. Finnes det alternative pakninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 silikon.. Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Mener du da kun flytende silikon eller silikon på hver side av korkpakningen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaen Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 har hørt om folk som har forsterket med stål men skjønner ikke hvordan man gjør det. evt kjøpe noe kraftigere pakningsmatriiale enn kork å lage pakningen selv, ikke så veldig god på det heller. har samme problemet selv:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet September 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 De er noe skikkelig drit ditte. Jeg har to biler med C20NE og begge lek fra toppdekselpakningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Må ikke stramme for hardt hvertfall. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 ny pakning(eller ikkje pakning i det heile tatt), bruk avfetting på annleggsflatene og legg på tetningsmasse på begge sider. skru passelig til, skal sikkert veldig lite til. då bør de bli tett :) viss det ikkje skulle hjelpe, bruk sikaflex :D edit: veivhusventilasjonen er ikkje tett? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Ej trur ikkje at denne er tett, men jeg skal sjekke den. Takk for tips forresten. Jeg hater virkelig denne pakningen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamaen Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 kan du komme med tilbakemelding om hvordan det gikk hvis du bruker sånn tettningsmasse? hvis det fungerer bra skal jeg prøve selv:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg