rolfi Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hallo. Skulle hatt mørkere lykter på BMWn min, og har hørt at Golf 1 og 2 lyktene er like store som kjørelysa på bilen min. Noen som kunne målt lyktene, bare for å sjekke at det er samme størrelsen? Går det og ann å ta ut lyktene fra holderen? http://www.autospar.no/191753A.jpg <- Der viser holderen, pluss at de lyktene der er de som jeg tror best vil passe. Er det en ring rundt lykten som er avtagbar også? Lager Hella mørke lykter til Golf 1/2? På forhånd takk for svar. Mvh Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hovedlykta til golfen er sånn ca nøyaktig 7 tommer i dia :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 hovedlykta til golfen er sånn ca nøyaktig 7 tommer i dia :) Takk :) Er det målt med den ringen rundt, eller er det innenfor den? For ettersom jeg forstår går det en ring rundt selve glasset. Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 det er kun glasset som er målt da Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg