Aron88 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hallo! Jeg har nettopp bestilt meg et senkesett..Får det desverre ikke før om 3-4 uker siden det må bestilles fra tyskland :( og jeg lurte på om noen har hørt noe særlig om dette, eller har no erfaring med dette settet..? Jeg har hørt at det er et av de "bedre", men det kan vel variere litt fra person til person :p Negative og positive ting? http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10791271&sid=xz14abcB8WnY737138&WT.svl=Link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hallo!Jeg har nettopp bestilt meg et senkesett..Får det desverre ikke før om 3-4 uker siden det må bestilles fra tyskland :( og jeg lurte på om noen har hørt noe særlig om dette, eller har no erfaring med dette settet..? Jeg har hørt at det er et av de "bedre", men det kan vel variere litt fra person til person :p Negative og positive ting? http://finn.no/finn/bap/object?finnkode=10791271&sid=xz14abcB8WnY737138&WT.svl=Link Du får det en betaler for.. er nok en grunn til at H&R og KW koster det dobbelte. Supersport er justerbart, men bare den første sesongen. Etter det er nok gjengene rustet, du kan forsinke prosessen med mye fett på gjengene. Det folk flest sier om disse "billig" settene er at de er ubehagelig stivt når en stiller det lavt. Men for all del, bilen slipper å lide av høydeskrekk lengre Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Du får det en betaler for.. er nok en grunn til at H&R og KW koster det dobbelte. Supersport er justerbart, men bare den første sesongen. Etter det er nok gjengene rustet, du kan forsinke prosessen med mye fett på gjengene. Det folk flest sier om disse "billig" settene er at de er ubehagelig stivt når en stiller det lavt. Men for all del, bilen slipper å lide av høydeskrekk lengre har fått en del kommentarer angående dette settet, så jeg droppa det. Blir vel Vmaxx senkesette fra eyecandyracing. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hadde supoerpoert på den blå golfen jeg hadde.. var helt greit det. litt stivt.. men ok og de kan fortsatt justeres den dag i dag. dette etter nesten 2 vinter sesonger på dem! :) såååh.. er ikke så ille som man skal ha det til.. dog har ikke jeg kjørt rundt i saltlake da Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg