flasg Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 hei, sånn skal egentlig hjulbua på min opel kadett caravan se ut: men den er veldig rusten og får ikke tak i de hjulbuane noe sted, iallefall ikke der jeg har leta, sånn ser den ut nå: (gammelt bilde, er enda mer rusta opp nå, litt dårlig bilde) er det noe mulighet for og bare ta et par hjulbuer fra en annen kadett c 70mod. f.eks og setta på? blir vel en del ombygging, vis det er mulig? Siter ->Derbi DRD SM 04 & Opel Kadett E GSI 2.0<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flasg Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 noen som vet? eller har forslag? Siter ->Derbi DRD SM 04 & Opel Kadett E GSI 2.0<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Ta noen mål og gå til en butikk som selger karosseri deler og se på litt forskjellig kanskje? Skal du ha det mest mulig orginalt i utseende? Så kantete? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flasg Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 ok. har litt lyst til og få et litt mer tøffere utseende da men er litt usikker, mulig jeg beholder det orginalet også. men takker for svaret. Siter ->Derbi DRD SM 04 & Opel Kadett E GSI 2.0<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg