ballemann Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hei sann, jeg satt å vurderte å kjøpe meg justerbart når jeg dimmer fra militæret, hvilke merker er bra, best i forhold til pris og hvor lønner det seg å kjøpe fra? :D mvh Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 tipper FK er mest value for money Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Norsk Bildelesenter selger KW hvertfall, blir nok det som havner på A4'en min neste gang :) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 fk ja, får sniffe litt på det, har dere hørt noe om gaz? Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg