Ostby Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Ser da ganske fullt ut her... Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 kul Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Fant den opprinnelige eieren på Cardomain: http://www.cardomain.com/id/fnfdriver Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Så vidt jeg vet så er vel alle bilene i FNF filmene, hentet fra virkeligheten.. De reiser rundt på messer og shit, og finner de de liker og vil ha med, punger ut en haug av penger til eieren, og lager 10kopier eller noe av den;) Leste om han som lakkerte den rosa s2000 i 2f2f, greit sliten etter å ha lakkert 5stk eller noe:rolleyes: Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiigen Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 SpeedOptions artikkel Med fake bremseskiver bak :rolleyes:. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Legge så mye arbeid ned i bilene når de blir så latterligt fremstillt i filmen, speeda up og digitalt, oh yeah.. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Nå driter hvertfall jeg i filmen... er interessert i bilen, i virkeligheten. Det at den hadde fake bremseskiver bak var jo en gedigen skuffelse. Den ser jo rimelig gjennomført ut... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by wiigen SpeedOptions artikkel Med fake bremseskiver bak :rolleyes:. Skjønner ikke det? Den har jo store skiver bak orginalt den! Tror ikke det er noen Eclips modell som har trommel bremser... Så det der var jævelig rart... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Er vell kanskje en slik kopi bil til filmen som har fake skiver? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by HiiP Skjønner ikke det? Den har jo store skiver bak orginalt den! Tror ikke det er noen Eclips modell som har trommel bremser... Så det der var jævelig rart... gs'n til eclipse blei levert med tromler bak... var like før jeg kjøpte en eclipse i fjor sommer så jeg har forska endel på de =) var forresten en gs jeg så på... men den hadde bygd om bremsene og hadde skiver bak oxo =) legger ved bilde av den jeg så på... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Er et par fete Eclipser til salgs nå.... http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=323383 Så fet ut denne, karbonpanser og greier. Men den så litt halvveis-gjennomført ut... mangla liksom noe.... Også har vi jo denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=315625 Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tomcat Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Den grønne Eclipsen i F&F 1 er en billig Eclipse GS 2liter med ettermontert turbo, framhjulstrekk. I USA bruker GS modellen(altså uten turbo) samme 2literen som Chrysler Neon...kjip bil!!!! Trommelbremser bak å greier:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by Azzido-325i gs'n til eclipse blei levert med tromler bak... var like før jeg kjøpte en eclipse i fjor sommer så jeg har forska endel på de =) var forresten en gs jeg så på... men den hadde bygd om bremsene og hadde skiver bak oxo =) legger ved bilde av den jeg så på... Okay... Det viste jeg ikke. Trodde alle hadde skiver jeg... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by EclipseGSX Den grønne Eclipsen i F&F 1 er en billig Eclipse GS 2liter med ettermontert turbo, framhjulstrekk. I USA bruker GS modellen(altså uten turbo) samme 2literen som Chrysler Neon...kjip bil!!!! Trommelbremser bak å greier:) Hørtes ikke så fett ut nei, men den ser rimelig fet ut.... syns jeg. Vet at ikke alle er så glad i mye plastikk og sjokk-farger og store dekaler, men jeg syns hvertfall den der er ganske kul. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg