Gå til innhold

Sliten nivåregulering på V70

Ranger emnet

matslukas

Anbefalte innlegg

tror du kan sette på vanlige dempere.

prisen på demperene bak ligger på rundt 3500kr stk mener jeg.

Ok,jeg fikk høre på Volvo at de kostet 7-8000kr stk,men selvfølgelig det kan jo ha vært pr par han snakket om.Dyrt er det likevel synes jeg da.Var en som nevnte at det var mulig å bruke dempere som i utgangspunktet var beregnet for bobil??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivåreg`n er selve demperen ja, kan sette inn vanlige dempere, men vivåreg`n er jo ganske kjekk, men litt for stiv i pris, du får ett sett Koni for hele bilen til samme prisen

Skal ha det i tankene.Hvordan er erfaringen med koni?Bilen er utstyrt med Sportsunderstell vil det ha noen betydning for valg av dempere?Sitter det en kompressor eller noe som styrer Nivåreguleringa opp under bakstillinga et sted?kan det i såfall være noe galt der og ikke med selve demperene.En annen ting er jeg var på Eu-kontroll i går og bilen gikk igjennom med 0 feil enda ræva henger godt nedover bakhjula.Burde det ikke ha blitt en anmerknig på det?Okesom er glad den gikk igjenom så lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha det i tankene.Hvordan er erfaringen med koni?Bilen er utstyrt med Sportsunderstell vil det ha noen betydning for valg av dempere?Sitter det en kompressor eller noe som styrer Nivåreguleringa opp under bakstillinga et sted?kan det i såfall være noe galt der og ikke med selve demperene.En annen ting er jeg var på Eu-kontroll i går og bilen gikk igjennom med 0 feil enda ræva henger godt nedover bakhjula.Burde det ikke ha blitt en anmerknig på det?Okesom er glad den gikk igjenom så lett.

Nivåreguleringa sitter KUN inni demperen (litt av grunnen til den stive prisen)

Det er enkelt å bytte.

Jeg har såkalt nivåmat på min også, og jeg kommer til å legge de ekstra tusenlappene det koster for orginale dempere bak når de en gang gir opp. Veldig kjekt å ha når man kjører full bil eller tilhenger.

Å sette på gule koni i stedet for de orginale nivåregulerings demperene da tror jeg du blir skuffet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nivåreguleringa sitter KUN inni demperen (litt av grunnen til den stive prisen)

Det er enkelt å bytte.

Jeg har såkalt nivåmat på min også, og jeg kommer til å legge de ekstra tusenlappene det koster for orginale dempere bak når de en gang gir opp. Veldig kjekt å ha når man kjører full bil eller tilhenger.

Å sette på gule koni i stedet for de orginale nivåregulerings demperene da tror jeg du blir skuffet ;)

Ny dempere er innkjøp i dag.Ble med nivåregulering da jeg fikk de for 1750 kr.Hentet fra et vrak som hadde gått 94500 km.Satser på at de virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider