Roberto Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Nå må de kutte ut!! Ba i dag Jeg siterer: SV-politikeren støtter seg på en utregning nylig utført av Finansdepartementet som viser at nordmenn får mest bensin for pengene. Mens nordmenn får 17,1 liter bensin for en arbeidstime, får italieneren bare 7,7 liter. Jada, det er vel å bra, men har ikke vi 3 ganger så mye skatt på denne lønnen, dobbel moms, og ca 47951 flere avgifter å betale på for denne lønnen? "Jeg tror folk tåler en prisøkning på bensinen. Det er ikke snakk om å øke prisene så fryktelig mye. Kanskje bare med noen få øre" Ja, mhm, og jeg er kongen av aserbajan. Nei, de får ta av oljepengene, vi betale for faen nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Er nok veldig sannsynlig at de ekstra pengene går til å forbedre kollektivtilbudet ja... :ass Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Pellick Er nok veldig sannsynlig at de ekstra pengene går til å forbedre kollektivtilbudet ja... :ass er ikke det bra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Tror de at alle som kjører bil, har fast jobb, og råd til å betale bensin i hytt og pine? Hva med studenter, med et lusent studielån? Du blir jo rana på åpen gate snart, jiis! Jeg er glad jeg ikke stemmer SV. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Hva med småbarnsfamilier som trenger bilen til å få alle barna til riktig sted? Se for deg en mor kommer med to barn derav en er i en barnevogn og skal på t-banen kl 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 :pisser: SV :ssip: Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Det er jo klart at staten må ødelegge alle de sunde hobbyene til norske ungdommer. Meg bekjent gjør det ingen stor skade å være intresert i bil og å kjøre bil, så lenge du ikke kjører altfor fort å tar med deg et par tre barnefamilier i døden. De eneste hobbyene som blir tillatt snart er vel felespilling og frimerkesamling. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Tja. Bensinprisen er høy, men i forhold til alle andre priser i norge er ikke prisen avskrekkende høy. Når en tbane billett koster 22,- er det urimelig at bensinen skal koste 5-6kr literen. Få ned prisen på kollektivtransport og så kan man få prisene ned på bensin. Men opp? Det er at vertfall tragisk tankegang. Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by pettergutt er ikke det bra da? Det hadde vært bra hvis det var sant! Men det tviler jeg på at det er... Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by El-LoCo Tja. Bensinprisen er høy, men i forhold til alle andre priser i norge er ikke prisen avskrekkende høy. Når en tbane billett koster 22,- er det urimelig at bensinen skal koste 5-6kr literen. Få ned prisen på kollektivtransport og så kan man få prisene ned på bensin. Men opp? Det er at vertfall tragisk tankegang. SV tankegang er at man kan aldri sette NED avgifter, heller ta andre opp for å veie opp for en annen høy avgift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Pellick Er nok veldig sannsynlig at de ekstra pengene går til å forbedre kollektivtilbudet ja... :ass joda.. er vell og bra det.. er så alt for mange her i norge som ikke burde hatt tilatelse til å tenke på å sitte bak ratte engang.. gi veiane til de unge.. la folk over 50 kjøre buss og tog.. :) men jeg har en følelse av at SV vil sette opp prisen for å få VEKK oss unge i trafikken.. for de lever jo i den troen at eldere folk gjør ALDRIG noe galt i trafikken..bare oss unge det!! og SV vet at det er vi unge som ikke har så god råd at vi har råd å kjøpe bensin om den blir kasta opp i pris.. ska kaste opp på SV jeg pukeSV:ssip: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 har selv seg å takke de som stemte sv... blinde av barnehage priser og PK(plolitisk korrekt) snakk... sv lover å lover, men er en grense for hvor mye folk som kan arbeide i offentlig sektor... et sykt sykt parti, hvertfall for oss med denne lidenskapen.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Ingen hevn er da søtere; enn å bruke mindre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 HAn der pungrotten der bor visst i bergen.. Ser jeg ham så blir det liv! Jævla tosk, takler ikke sånne folk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Klart det, de jævla kommunistene vil jo at alle skal ta buss... Stemp FrP Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg