Loppa Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Kan dere ikke kjøre et protestcruise rundt huset til fyren der borte i Bergen da ? Gjennom hagen eller no :D Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Jeg ble faktisk meget overrasket da SV i byen her stemte IMOT bomringen som kommer..... SV elver i sin egen lille Mao-verden...tullinger!!:mad: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Forbanna jævla helsikkes ubrukelige latterlige idiotiske teite SV. Takk og pris for at jeg heller ville hengt meg enn å stemme på dem. SV er vel offisielt sett det _mest_ bilfientlige partiet i hele Norge. De dårlige nyhetene er at de har rundt 25% oppsluttning her i Tromsø, og regjerer med hard hånd sammen Ape-partiet som fikk cirka 20% oppsluttning. Takket være de horene betaler bilistene i Tromsø 65 øre som går RETT inn i kommunekassa, og RETT ut igjen til diverse latterlige utgifter som ikke engang hadde vært der hvis FRP hadde eid Tromsø. Moralen er: Ser du en SV-person, prøv å omvende ham. Hvis det ikke funker; Skyt ham i hodet. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Dr_S Jeg ble faktisk meget overrasket da SV i byen her stemte IMOT bomringen som kommer den bommringen.. når er det egentlig den ska bli aktiv?? har hørt alt fra 1 år til 6-7 år.. ska den åpnes før,mens eller etter at de nye veiane er bygd?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Det sv ikke skjønner er at de som er onde (de med penger) har faktisk råd til å kjøre gjennom bomringen selv om det koster myyye. Men det er barnefamilier og ungdom (målgruppen) som straffes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by The cowboy den bommringen.. når er det egentlig den ska bli aktiv?? har hørt alt fra 1 år til 6-7 år.. ska den åpnes før,mens eller etter at de nye veiane er bygd?? Planen er vel februar 2004. Og som alle andre bomstasjoner, åpnes den FØR veiene er bygd.:mad: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Det virker som det har vært og alltid vil være jaktsesong på uskyldige bilisters lommebøker... det koster skjorta i avgifter å kjøpe bil, bensin, forsikring, deler og hva får vi igjen? det er tidenes svindel... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Robert SV-politikeren støtter seg på en utregning.... ....kommunismen må bekjempes med kommunist medoder, så jeg foreslår at vi gjør som Stalin, de som ikke er enige med oss blir stilt opp mot en vegg og skutt i nakken. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 Originally posted by Dr_S Planen er vel februar 2004. Og som alle andre bomstasjoner, åpnes den FØR veiene er bygd.:mad: Det gjorde de her også, men da kjørte "alle" en lang omvei rundt (noen kjørte en kort en;) ), slik at trafikken gjennom bommen ble det halve av beregnet, slik at den så vidt betalte seg selv! Sammen med masse avisoppslag, leserbrev, illsinte beboere langs omkjøringsveien, protestaksjoner o.s.v gjorde at bommen ble åpnet 1/7 etter å ha vært i drift et år! :D :D :D :D Nå sier de at den skal tas i bruk igjen ,sammen med en bom på nyveien når den står ferdig i 2006, men jeg tror ikke de politikerene som går inn for det sitter særlig lenge! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Dr_S Planen er vel februar 2004. Og som alle andre bomstasjoner, åpnes den FØR veiene er bygd.:mad: du vet ikke hvor jeg får kjøpt sånna bom-brikker.. blir jævli med små penger om jeg må loffe ut med 15 spenn hver morgen..hehe.. kjipt å bo på motsatt side av byn når man går på skole på korten!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Robert SV tankegang er at man kan aldri sette NED avgifter, heller ta andre opp for å veie opp for en annen høy avgift. Feil.. sett dere NØYE inn i hva partiene mener før dere uttaler dere.. jeg syns ikke det gjør noe om prisen går opp litt.. vi tjener egentlig greit.. det som er viktigts.. eller burde vært det.. er jo å få ned prisa på nye biler.. eller hva?? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Helios Feil.. sett dere NØYE inn i hva partiene mener før dere uttaler dere.. jeg syns ikke det gjør noe om prisen går opp litt.. vi tjener egentlig greit.. det som er viktigts.. eller burde vært det.. er jo å få ned prisa på nye biler.. eller hva?? Er det noe stokk galt alvorlig iveien med hodet ditt? Les linken først du, så kan vi snakkes. Å få ned prisen er vel å bra, men hva er poenget med billige biler om man ikke har råd til å bruke dem? Vi tjener egentlig greit sier du.. Vel, snakk for deg selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Originally posted by Robert Er det noe stokk galt alvorlig iveien med hodet ditt? Les linken først du, så kan vi snakkes. Å få ned prisen er vel å bra, men hva er poenget med billige biler om man ikke har råd til å bruke dem? Vi tjener egentlig greit sier du.. Vel, snakk for deg selv... Typisk sosialisttankegang! :D Vi tjener egentlig greit (I forhold til de sultne, fattige og stakkarslige barna i Afrika) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Det jeg mente er at SV mener ikke at man skal sette opp alle avgifter.. noen her stemmer jo faen meg frp bare for å få billigere bensin og sprit.. den diskusjonen gidder jeg ikke engang delta i. det er MYE viktigere ting i livet enn billig bensin og sprit.. men Egosentriske nordmenn vil aldri forstå det.. takk for meg. og når det gjelder å tjene greit.. så gjør vi det.. men vi som tjener lite beskattes for hardt.. og partier som f eks SV kjemper for lavere skatter for oss som tjener lite.. de som tjene rmye derimot vil få skattelette av f eks høyre.. men dette er en diskusjon jeg ikke gidder begi meg innpå før dem som skal uttale seg orker å sette seg litt inn i politikk. det vil si litt mer enn å se 5 min med holmgang hvor carl i hagen og bondevik surver om at den andre er slem. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Apsis Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 angry og det sier vel det meste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg