Gå til innhold

Sett i Stjørdal ! ! !

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

:hello:

Igår (tirsdag 5.sept) satt jeg utenfor Esso Stjørdal å nytet en burger.

Så plutselig hørte jeg noen søye til leven,tenkte seff det var en Harley eller lignende å måtte jo se hva det var:)

MEN nei,det visste seg å være en orange drag-regga amerikaner!

Så,Noen her inne som kjører en orange Camaro(?) med bur og "små"-fete bakdekk som lager _LITT_ støy? :p

Trønder Nova?:wonder:

Isåfall,syyk bil :D

Roser er røde, fioler er blå, jeg har splittet personlighet,det har jeg å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel godkjent med rør chasis og 750 cui motor det der monstret.. historien kjenner jeg ikke så godt det gjør vel bead.

Men det var vel et prøveprosjekt av biltilsynet en gang i tiden bak skjermer og tak ble sendt over til usa og kom tilbake slik som den er nå!

er vel bare en sån bil i norge hehe

står i en 454 nå som en mellom motor før det bygges noe svært!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lange historien er:

Vehusheia bygde en 57 2d HT bel Air med 21,5 toms dekk...

Denne ble godkjent etter mye om og men...Dette var begynnelsen av 90..Så når det ble ferdig, så holdt jo svenskene på som værst med Street Racing og USA turer med Street Race biler...

Tror mannen fikk horn i panna, søknad ble levert med noe som, :

Rørforsterket Camaro...

Noe de trangsynte godtok, men fikk hakaslepp når bilen ble ferdig å skulle godkjennes...

Men når gubben hadde lagt ned en halv en, så måtte den liksom bare godkjennes, men med bruksbegrensning...

: kan brukes , så lenge den ikke er til hinder for alminnelig trafikk...

Hørt sånt vas...angry2

Bilen led vel litt av hastverk syndromet og USA snabbjobb... så jeg mener å huske at herren måtte jobbe endel etter at bilen kom hjem...

Sist jeg så nøye på bilen... så var det vel litt å ta tak i... men hvordan den er NÅ, det vet Bowtietvister best:D

Var og er en av de værste godkjente bilene i dette landet og kanskje i hele skandinavia... OG ALT er godkjent...mener å huske 5,30 i lengde...Målt med Wheelebars...å 4 stk 3 tom Apple racing Mufflers, med plombe...:D:D:D

Men om den er godkjent... så skal det jo være likhet for loven...???

Ikke sant... så med advokater på skuldra, så mener jeg vi skulle kunne fått flere slike biler godkjent...

Om jeg får fikset McPearson forstilling på min 68 ,(allerede forhåndsgodkjent i Trondheim) så er jo min ikke langt unna samme tilstand som den Orange...:jackinbox:

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det meste står jo ivognkortet så er jo bare småtterier som vi skal kontrollere. Var vel noe klamring av bremserør samt no med hånbrekket som ikke var helt bra.

Men alt i alt bare "peanutts"

Hører vel med til historien Inge som tok kontrollen ikke ville ut å prøvekjøre:-/

Det er i motbakke det går oppover

Lenke til kommentar
Del på andre sider