WCMini Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Trenger tips på mer futt i en MINI 1.6 115hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WCMini Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Hei Jeg kjøpte denne minien i helga, en 2002 Cooper, 1.6 115hk... Angrer kansje bittelitt på at jeg ikke økte innsatsen med 40 000 lapper og fikk en cooper S i stedet, menmen..! Noen som vet hvor man får kjøpt kompressor oppgradering til min mini?, og eventuelt hva som må gjøres..! Trenger også litt mer hjelp, ble frastjålet nøkkelen til bilen i går, tro det elelr ei, men mens jeg sprang inn med en pakke, sto bilen min i gang på utsiden av huset, i MAX 1 min, før jeg kom ut, da var bilen skrudd av og nøkkelen vekke. Heldigvis hadde jeg ekstranøkkel liggende, men nå vil ikke den elektriske servoen skru seg av etter jeg har skrudd av bilen, kan ikkje skjønne hvorfor, Har det noe med nøkkelen å gjøre? Batteriet blir tappet i løpet av en time, så sliter litt kan man si. - Daniel- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WCMini Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Da var servoproblemet løst, viste seg at servopumpa var gåen, så jeg må ha ny, kostet 5600,- + arbeid, fytti, men den regningen får tidligere eier betale!! -Daniel- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Grattis med mini! Post gjerne noen bilder Er vel ikke helt bra at en eller annen fyr har nøkkelen din? Og at han i tillegg antagligvis vet hvor du bor, og kan komme og hente bilen når som helst? Sjekk med naboene om de har sett noe.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Dra til mini forhandler og be de om å programer en ny + at de avprogramerer den gamle eller noe. Tror det skal gå. Er ikke mye ekstra futt å hente i coopern, men du kan jo sette på powerfilter, effektanlegg og prøve med en chip. Det blir nok noe bedre, men ikek akkurat noen eacerbil=) Lurer litt på det med kompressorkit selv, hvor man får tak i det osv. Dyrt har jeg hørt, men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg