Splint Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Helvette! Jeg tenkte idag å finne ut av hvor denne pokkers lekkasjen jeg har bak passasjersetet kom fra, men når jeg røsket litt i teppet, kom det en eim jeg kun har kjent i en likjeller før. Jeg tittet under teppet, og det var plukk råttent. Var nesten så det levde! Jeg har nå plukket ut hele underteppet, og ser nå at hele passasjersidn er kliss våt. Men det er mest vått helt inntil mittkonsollet hele veien. ER det noen der ute som har vært borti dette før, evt. vet hvor det kan lekke fra? Har sjekke takluke, dør, og sjakten fra luftkanalen på pasasjersiden. Er det forresten noen som vet hvor en kan få tak i nytt teppe? Dette jeg har nå må bare kastes... Fyttefaen for en lukt. Angrer egentlig bittert på dette kjøpet nå. Er nesten sånn at jeg får lyst til å reise til Kongsvinger og faen banke fyren som solgte den. Han sa aldri noe om at det lakk, og jeg ser nå at det har vært vann tilstede i lenger tid enn den jeg har hatt bilen. Fikk heller ikke vite at bilen lekker olje, eller at diverse slanger lekker i motorrom... Beklager sutringen, men jeg er rimelig arg nå. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 æsj. hørtes kjipt ut.. :( si fra om du skal trykke bilen din opp i rumpa på han du kjøpte den av å få igjen penga dine da.. så kan du komme å kjøpe min -- hehe :):):) Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Er for sent nå. Hatt bilen i to måneder, og angreretten ifølge kontrakten gjelder i 30 dager. Men fan, skal ringe og forklare han et par ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Funker å levere teppet til renseri. De kan også vaske d me noe lukt greier så lukter d wunderbaum i bilen i evig tid :) Godt mulig d renner vann inn coupe viften din. Får bare legge aviser på gulvet og se hvor d blir vått først når d regner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Vet at denne var lekk tidligere, men det er fikset. Er forresten mest vått bak, og jeg skjønner ikke bæret av hvor det kommer fra.. Men skal se hvor det kommer først inn =) Må bare få bilen helt tørr først.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Har vel ikke gåent register? Virker varmeapparatet som det skal? Send meg en PM om du skal selge bilen :) Hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hei splint, kjøpte du denne bilen av bedrift eller privatperson? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 JuB: Varmeapparat funker fett som smør det. Ingenting galt med registeret heller. EliteCorrado: Kjøpt av privatperson, gjennom Elcon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 åssen er dørpakningen på passasjersida da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Den er litt laus, det er den. Men kunne ikke forstå at denne skulle lage krøll, da det er tørt ved døren, og vått mot midtkonsollet. Kunne vært en ide å byttet denne, men det er vel ikke noe sånn man får kjøpt i hvilken som helst butikk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 jeg vil tro at vannet kommer inn igjenom dørenen dine eller et annet sted du kan se,er i torpedoveggen om det er noen gummi propper som er borte. Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Vil egentlig satse på døren, da ene listen er ødelagt der. Men skal ikke plasten på innsiden av døren føre dette vekk? Har vært inni døren og fikset plasten. Den var ikke heeelt god. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hvordan smaker vannet? Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoff Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 :hammer hvordan smaker vannet? Siter 2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs 1987 golf 1 cab 1991 corrado g60 1979 volvo 242 gruppe A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EliteCorrado Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 :repost: JAAAA, Jeg VEET! JÆ-VE-LI dum måte å poste det på! Men har alt av betydning, for å vite hvor det kommer fra. Siter Seat Leon 1.9 TDI PD Chevrolet Tahoe SC x VW Corrado G60 x Audi 80 x Jetta GTI x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg