Gå til innhold

Lukter DØD i bilen min!

Ranger emnet


Splint

Anbefalte innlegg

Peheh :P Din røyver. Vil tippe det smaker dass, men sist jeg sjekket så har jeg ikke innlagt wc. Du kan jo komme her med den søte lille tungen din, og smake på de du? :D

 

Det blir vel til at jeg napper ut hele interiøret på høyre siden her.. La den stå tørt, legge i masse avis, og spyle bilen som eff, slik at jeg får sett hvor det lekker fra.

 

Og når det er sagt; Hvordan skrur jeg av stolen? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde lekasje i min bil også. da hadde sku skjært ett 6cm stor hull rett under ruten, der vannet renner.

 

*kanskje du har noen sprekker der?

*sjekk plastikken bak dørtrekket ditt, at det ikke kommer vann forbi der (det gjorde det hos meg)

*sjekk kupeviften din, og at du har lokket som skal være over der.

 

ta spylerslangen å spyl på passasjersiden mens noen ligger i bilen å prøver å finne ut hvor det blir vått (da må bilen være helt tørr først så du er sikker på at det er komt inn når du spylte) :) noen tips bare. hehe

1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk

2000 Honda CBR900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh? Faen, har vært så mye problemer med døren, at jeg vurderer å bytte den ut. Ingenting virker på den siden uansett.

 

*hyle* Hvis noen har en mørkelille Corrado dør, kontakt meg!

 

Plasten har vært dårlig, men har fikset dette. Listen er også dårlig, men plasten skal jo ta dette vannet. Kan hende det er de tre drenshullene helt nederst som er tett. Var fattern som sa det var tre sånne på de fleste vw, men har ikke sett dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår