Onkel Rambo Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Har et problem med en suselyd som kommer fra motorrommet hver gang jeg slår av motoren. Kan høres ut som om det kommer fra bremseforsterkeren, men er ikke sikker. Har byttet alle slanger derfra, men er ikke kvitt lyden. Fikk akkurat en annmerkning på EU-kontroll om lekkasje fra tannstang/snekke/servo, og da jeg begynte å skru på dette hørtes det ut som om det kom derfra. Har nå byttet simring og tettet lekasjen men har fortsatt suselyd. Noen som har vært borti lignende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Sjekket alle vacuumslanger? Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Har samme på min bil. Mistenker en liten lekkasje i bremsekraftforsterkeren. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hatt samme problemet jeg og.. viste seg etter en stund at bremsekraftforsterkeren gikk durken. var den"belgen" inni som hadde begynnt å lekke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Onkel Rambo Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Ok, da får jeg sjekke en gang til. Takk for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Er det noe man kan overhale reparere, eller burde jeg kjøpe ny (brukt) bremsekraftforsterker? Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Har den store typen bremsekraftforsterker jeg hvis det er noen som er int? Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg