Jorgen Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Har en 1990 modell sierra som jeg har et par problemer med. 1. Servo (?) servo-olja bobler inni det lille huset sitt, og når bilen er avslått er den helt på min-merket, kan dette ha noe med at rattet er SYYYKT lett å bevege? nå har jeg ikke kjørt så mye med bilen, så jeg husker ikke hvordan den var før jeg la merke til det. 2. Starta den opp i dag, var vel to uker siden sist.. batteriet var selvfølgelig flatt, noe som skjer hvis jeg ikke starter den daglig (ja, jeg skal bytte batteri ) men, merka at røyken stod ut av potta som en røykmaskin. Det kunne ha vært pga minusgradene, men bilen til muttern som stod ved siden av røyk det ingenting av. Det gav seg ikke heller, den stod vel 15-20 minutter til batteriet var lada såpass opp at jeg kunne stoppe den og starte den opp på nytt igjen. Satte den i garasjen og gikk inn en tur, kom ut igjen på kvelden og starta den opp, og den røyk like jævlig.. noen som vet hva dette kan være for noe? Er ikke svart/blårøyk, men helt hvit damp-lignende røyk. Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 min ryker også noe jævlig.. men er helt vanlig ellers, kanskje litt vanskelig og kjøre om morgen. er en sierra 1984 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 1: riktig at det er slik 2: kondens damp og noe pga kulden Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg