Odd-Helge Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Heisan trenger en ca 16cm disk til poleringsmaskinen min,det er en Hitachi SP18VA.. noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette i Norge?? Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 http://www.autoboss.no/default.asp?page=55&product=133&p133_v=1 Sjekk om gjenger stemmer da, men mener det pleier å være standarisert, så lenge du ikke har maskin fra utlandet, men sikkert ikke dumt å få det bekreftet derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martin_sladde Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Det er vel M14 som er standard. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Juli 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2008 M14 er standard ja, og 5/8 på Metabo mener jeg.. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg