SStande Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hei jeg trenger hjelp til å finne ut hvordan man lager/støper lyktglass i hvit plast. (Baklyktglass) finner ikke noe om hvordan man kan lage det noen steder.. så HJELP. Takker på forhånd:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Vis du ikke skal endre form kan du jo evt. bare spray lakkere de da? på innsiden, men for guds skyld, gjør det ordentlig! Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Vis du ikke skal endre form kan du jo evt. bare spray lakkere de da? på innsiden, men for guds skyld, gjør det ordentlig! det er ordentlig jeg har tenkt å gjøre det men blir nok ikke noe lakking.. skulle ha laga meg 8 separate glass men skulle ha visst hvordan??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Tynn plexi og varmepistol? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C-max Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Prøv denne: http://www.wizdforums.co.uk/archive/index.php/t-4119.html Gjør noen tester først, for å finne ut når plexien begynner å "koke" Jeg mener dette punktet ligger på ca 115C° Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Tynn plexi og varmepistol? man vil jo ikke få samme blankheten på de da. er vel noen krav til at det ska være noe"reflex" lignende på de og da..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Prøv denne:http://www.wizdforums.co.uk/archive/index.php/t-4119.html Gjør noen tester først, for å finne ut når plexien begynner å "koke" Jeg mener dette punktet ligger på ca 115C° Lykke til takker for linken:) men å forme det er ikke noe problem,det jeg må vite er hvordan få til den blankheten og den "reflexen" som skal være i baklykter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet September 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 ingen som vet akkurat hva det lages av da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Du kan jo høre med http://www.radicast.se. Om de ikke vil hjelpe deg med teknikken eller materialet vil de sikkert lage det for deg om de ikke har til din bil... Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 har hørt med de. de ville ikke svare på hva det lages av, å jeg spurte de om de kunne lage det jeg skulle ha. jeg ga dem måla og hvilken farge de skulle være men fikk bare det at de ikke hadde form til det:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg