Gå til innhold

Ang lys

Ranger emnet

4realC4

Anbefalte innlegg

instrumentpanelet mitt viser en pære med kryss over, regner med den tror at lysa ikke funker, men lysa funker bra de, irritasjonsmoment til de grader den pipelyden som kommer hele tiden, for den står ikke hele tiden, den kommer og går..

Noen som vet hva det kan være?

ta og skjekk lampe holderene dine på baklysene hadde og har enda store problemer med akkurat det samme! fant feil i kontakten bak på ene lampeholderen litt eiring og dårlig kontakt, og alarmene ga seg men etter en stund eller måner blir d vel kom det tilbake og har ikke funnet ut hvor det er denne gangen har en anelse om at det kan vere framme denne gangen men slik eg har forstått det er d som offtest bak det skjer på disse bilene! og du kan eventuelt skjekke ledningen som går til jord om problemet kan ligge der

mazda 626, 1,6 84 modell (solgt)
Audi 100 sedan 92 mod 2,8 V6 aah (solgt)
BMW 730 DA sport. 04 mod (E65) (solgt)
Audi 100 Sedan 91 mod 2.8 aah (solgt)
ford kuga 2.0 tdci. 2011 mod       (Solgt)

Audi S6 2.2Turbo RS2 

Nissan Leaf (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekka alle lyskoblinger å de ser bra ut, null eiring og slikt..

hva kan være probleme da?

har du sett over der ledningene går i karoseriet? bak og framme? har du hatt av den flate kontakten også som går innpå bakklysene? er steike rart dette der sliter som et esel med og finne feilen på min! kom gradvis mer og mer og oftere og oftere! får alarm om jeg kjører over en liten dump i veien av og til var en periode når jeg svingte til høyre at det kom alarm men ikke venstre og som regel gir alarmene seg med den inntense pipingen etter en times tid da kan eg kjøre og kjøre på alle typer unnerlag uten alarmer men pluttselig en gang eller noe slikt så kommer det et pip eller to så kan det vere stille i evigheter! :S

mazda 626, 1,6 84 modell (solgt)
Audi 100 sedan 92 mod 2,8 V6 aah (solgt)
BMW 730 DA sport. 04 mod (E65) (solgt)
Audi 100 Sedan 91 mod 2.8 aah (solgt)
ford kuga 2.0 tdci. 2011 mod       (Solgt)

Audi S6 2.2Turbo RS2 

Nissan Leaf (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider