Gå til innhold

"Hemmelige" koder på kjøre computer'n.

Ranger emnet

vagen

Anbefalte innlegg

Har kjøre computer på '91 gti'en min, og ble vist noe nytt og snedig her i dag:

Mens bilen er av, velg "2" på spaken. Press inn bryteren på enden av spaken, og hold den inne mens du skrur tenningen på (ikke start bilen), skru den av, og så start bilen.

VIPS...så har du en hel masse rare nye ting å titte på på kjøre computeren (hvis jeg husker rekkefølgen riktig nå da...)

MEN...noen som har en oversikt over hva alt dette er? Du har nye ting både på "1" og på "2".

Og dette skal virke på corrado'er også tror jeg.

Men, som sagt - noen som har oversikten over hva alt er for noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Kan dette brukes når man kjører også?

Kult med dig. turteller :) hehe

Man kan vell ikke få vist hastigheten også?

Golfen er jo fanden ta meg High Tech ! hehehe :)

Du må jo sette den i drive modus før du starter da, men kan selvsagt kjøre med den i drive modus... Du får jo opp hastigheta, men oppdateringsfrekvensen er jo ikke den kjappeste da....!

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: På G60 varierer det hvordan du får opp ladetrykk... Det er der klokka er i vanlig mode, men du får edt opp på forskjellige måter... Noen i mBar, andre kodet sånn at man må inn i en tabell å regne over... Dessuten er det med dette som med alt annet på MFA, sjelden 160% korrekt... :rolleyes:

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øø ble litt forvirra jeg nå !

"Vagen" sier at man skal

"Mens bilen er av, velg "2" på spaken. Press inn bryteren på enden av spaken, og hold den inne mens du skrur tenningen på (ikke start bilen), skru den av, og så start bilen."

mens golfg60syncro sier at man skal

"Hold inne MFA knappen (den du bytter view med, fra klokke til temp osv...).... Vri tenninga på, av, start..... Hele prosessen mens du fortsatt holder MFA knappen inne..... Du trenger minst 2 stk hender, og en stk nøkkel......"

Den ene sier at man skal holde inne knappen på enden av handtaket, og den andre sier at man skal holde inne MFA knappen, som er den knappen på siden av brytern hvor man velger modus 1/2 ? :)

Ble bare litt forvirra jeg nå..

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mfa knappen referert til her er vel den du bytter om du skal se oljetemp, utetemp, forbruk, etc med. Det står vel til og med MFA på den knappen det er snakk om!

vippebryteren som velger mellom i/ii er den som velger om du skal ha forbruk/temp/etc NÅ, eller snitt av ALT den har registrert.. eller noe i den dure

grønn og hvit, hva er jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider