bluepearl Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 hei alle sammen, har nettop investert i e e30 2,5 med sperre, lurer på om noen har gode ideer for å få driftebil av dette, eventulelt tegninger av bur++ TRIMMINGSDELER ER AV INTERESSE!! alle forslag taes imot med takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 2,5, da går jeg ut ifra at du har en M20B25 motor på ca 170hk. Bur er lurt å ha ja, pedersens-racing.no selger selvbyggerbur. Ellers så er den biligste trimminga å sette på turbokit, det vil kjapt øke effekten til bortimot 250hk uten modifisering av innmat. Men det er ikke mye driftsikkert. "Hal||on" her inne kjører jo E30 med S50B30 /286hk i drifteserien og vinner det meste. Litt mer effekt gjør nok underverker skal du se, men sjåføren må jo gjøre en bit han også! Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 nja... hester er ikke alt. prøv å få den så lett som mulig. å så stiv som mulig. bur hjelper på å stive opp chassiet, også er vel det optimale et sett med coilovere(kryr ikke av det til e30 men det er å oppdrive) og noen stive foringer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepearl Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 ja men tenkte ikke å bruke mye penger, litt blir d jo, har en kompis som er sveiser som skal ta seg av buret så trenger bare en tegning på hvordan d skal være!men turbo høres kult ut har to turbobiler itilegg til bmwen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepearl Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 er vell fordel å montere ekstra stabstag foran å bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepearl Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 er 170 hestern ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M Power Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 170`hestern funker fint :) Siter "M - Power is real power" Don`t worry, be happy =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepearl Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Da Var Bilen Ribbet Og All Rust Fjærnet, Gjenstår Litt Spakling Og Retting, Bilder Blir Lagt Ut:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepearl Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 DETTE VAR DA JEG BYNTE, (LENGE SIDEN) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepearl Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 INTERIØRET TATT UT:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepearl Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 JUSTERING AV VENTILER OG SKIFTING AV TOPPDEKSELPAKNING Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepearl Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Fler Bilder Kommer Etter Vert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Januar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 Kult prosjekt! :) Skal dette bli en løpsbil eller en lekebil for type gate og treff osv.? er vell fordel å montere ekstra stabstag foran å bak Tenker du på tårnstag? Isåfall tror jeg det er bedre å bruke pengene og tiden på strevere fra buret og fram/bak til dempertårnene., iom. at du uansett skal ha bur. Når det gjelder understell har iaf jeg tro på et velprøvd "trackday-kit" á la diverse H&R kit eller Bilstein/Eibach-combo etc. hvis du skal kjøre på gatedekk. Et bra driftingoppsett har mye feste bak og får bilen til å sette seg ved max lock og pådrag så du retter bilen og skyter fart selv med fullt pådrag. Hvis du skal bytte foringer under ville jeg fått tak i camberjusteringskit for bakarmene (kjøp kit til E34) og E36-tannstang. Stanga kan du like gjerne kjøre uten servo. Husk å space mellom tannstang og indre styreledd for mer lock (utslag). :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepearl Skrevet Januar 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2008 hei, ja d skal vell hovedsaklig en banebil, skal være til div gatebiltreff, skal ha skilt på den! mye bra innfo der, kan du ha tengninger til bur til en e30 4 dørs, skal være helbur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluepearl Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2008 http://static.nettby.no/users/b/o/s/bosness/files/6.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.