doffen23 Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Golfen ville ikke være behejlpelig med start i dag.. Når jeg vris på tenninga skal det da komme en slags summe lyd?? for meg virker det som den ikke får diesel.. den kinner men får ikke start.. er det noe rele som kan være årsaken? diesel pumpa hvor sitter den?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 er vel ikke noe mer pumpe, en pumpa på motoren. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rozzy Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 får du ikke diesel frem, suger den luft en plass. Har du strøm til glødepluggene? Siter 2004 Volvo V70 1982 Mercedes G 1998 Opel Astra G 1,4 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Sjekket om diesel solenoiden får strøm? at den åpner for diesel? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 bilen går igjen.. takk for all hjelp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Hva var problemet? Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 er rett og slett ikke helt sikker.. men snakket med en kompis og han mente at det kunne være noe elektronisk som gjør at bilen stopper når man vrir om tenninga som hadde hengt seg opp litt.. ihvertfall går kjerra igjen.. nå skal den leveres inn for bytte av reg reim.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 golfen er nok ikke helt god om dagen. det er lenge siden glødenpluggene er skiftet 70000km tenker jeg.. dieselfilteret er eller ikke byttet.. ja det burde vært byttet men har ikke skjedd.. om glødepluggene er defekte utlsitte vil jag da få startproblemer?? er det elektronisk stopper på motoren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Bilen min var også jævli tungstarta for noen mnd siden. Bytta dieselfilter å bilen ble som ny.. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 da skal det filteret byttes ja... er jo ane og alene min skyld at det ikke har blitt byttet før.. håper det hjelper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jamhead Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 glødesikringen som ligger i en liten svart boks på torpedoveggen liker også å ryke. koster 10 spenn. Byttet plugger, dieselfilter ++ før jeg fant ut at den var der. hvis den er røken så blir bilen tungstarta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 yupp har sjekket den sikringen... nå er den god som gull igjen men vet ikke hvor lenge det varer. skal bytte diesel filteret i morgen så får vi se hvordan det går:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg