Gå til innhold

Hvordan vil denne kondensator koblingen gå?

Ranger emnet


naits_89

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kan noen linke til en side der de selger de kinetic batteriene hc600 og hc800?

 

edit; sjekka morel.no. der hadde de bare et til 3700..

 

Vi er importør av Kinetik.

Alle produktene er lagt ut i vår nettbutikk.

Klikk bare på "Batterier" i nettbutikken så finner du dem.

 

Dette til informasjon.

 

 

Mvh

Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har selv et anlegg delvis bestående av en phoenix gold zx350 på frontsettet, og en PG ZPA 0.5 på subben. har 50mm/2 kabler over alt i tilegg. skulle ikke spille spessielt høyt før spenninga ramlet LAAANGT ned og lysa begynte å blinke. gidda ikke montere opp no kondis pga plassmangel og liten tro på den, (har en gammel sak liggende) så jeg gjorde som forrige gang jeg hadde for lite strøm i en bil og handlet inn et yellowtop batteri. hjalp LITT men ikke mye. det er jo tross alt fra dynamoen strømmen kommer. et batteri holder jo i utgankspunktet bare 12.5 volt ca. resten er det dynamoen som står for. vel den jeg nå hadde i bilen var på 90 amp og den holdt jo tydeligvis ikke mål i det hele tatt (skal sies ar jeg har endel andre strømbrukere i tilleg til stereoen). SÅ! i går monterte jeg min nye OHIO generator på 190 amp max (ratet til 160 amp på normal RPM). gud bedre for en forskjell. før kunne jeg på min pioneer spiller skru opp til rundt 52 før det vrengte. nå må jeg vist stille litt på div innganger for nå kan jeg skru opp på max (62) uten at der er antydning til hverken vreng eller spenningstap.

kostet meg 525 dollar pluss moms og frakt. vel verdt pengene vil jeg si.

 

http://www.ohiogen.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår