Thunder Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Hvor får man kjøpt sånne "fartsstriper" på panseret? Var ikke på bilen når madammen kjøpte den og det hadde vært tøft med stripene. Er det noen gode sider med ting og tang til Mini? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WCMini Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hei Du finner alt du trenger til minien på "www.minimania.com" men koster stort..! Hvilken mini er det hun har fått seg da? -Daniel- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Hun kjøpte seg en lyseblå Mini Cooper S etter at jeg "presset" henne til å kjøpe den, hehe.. Hun er storfornøyd. Selv jeg syns at draget i bilen er overraskende bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Samme farge som meg da? :) Du får striper hos miniforhandler, men det er ganske dyrt, tror jeg betalte 350 pr stripe, men husker ikke helt. Ebay har jeg brukt til å kjøpe et par ting til bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 350 kr pr. stripe var nå ikke så ille pris egentlig. Jeg kan fikse det billig gjennom jobben sikkert. Det er dritstilig med lyseblå Mini:cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Nå fant jeg fram prislista her 325 kr, muligens + moms, og + montering:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WCMini Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Heldigvis for meg jobber jeg i reklamebransjen, så jeg laget stripene selv, til en pris av 0,- hehe...! Vil hun ha mer guff i bilen, så se på http://www.mini-madness.com, her får du forskjellige tuning kit, opp til 250hk. Skal vel merke at cooperen flytter seg da jah;) -daniel- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurbak Skrevet November 8, 2007 Rapporter Share Skrevet November 8, 2007 Hei. Trenger du mer futt i din cooper s? ta en tur til flissundet motorservice - flissundveien 37 - 2270 flisa. tlf 62 95 59 90 http://www.tuningspesialisten.no Disse karene er dønn seriøse - skal du tune s`n din så gjør det skikkelig .. ikke gå får noen enkle løsninger. Satte av en hel dag der oppe og resultatet ble meget bra! Min S viste seg og være modifisert med mindre kompressorhjul tidligere, men de som hadde gjort jobben i tyskland hadde ikke endret mange nok parametere i datastyringen. den gikk godt syntes jeg, men etter en dag der oppe så ble det en annen bil. ANBEFALES!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Bestilte striper på eBay og monterte dem selv. Resultatet ble ganske bra og gjorde at bilen ser kulere ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2007 Har også fått montert KN panelfilter og byttet pollenfilteret og renset ac anlegget. Har montert film på siderutene bak og bakruten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2007 Lurte på en omprogrammering men det var også snakk om skifte av reimhjul på kompressoren for å endre utvekslingen på denne. Noen som vet om noen som har erfaring med trimming av Cooper S som man ikke må legge igjen en arm og en legg hos for å få litt ekstra pulver under panseret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Desember 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2007 Hvor mye kostet stripen? betalte du noe i toll også? Skal kjøpe fra ebay jeg også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Har nå kjøpt fra ebay:) lurte på hvordan jeg skal montere dem? såpe og vann? noen som kan hjelpe meg her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Hvor mye kostet stripen? betalte du noe i toll også? Skal kjøpe fra ebay jeg også:) Husker ikke helt hva det kostet. Har bestilt så mye på eBay i det siste men jeg kom billigere unna enn å kjøpe fra BMW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 S´en ble lækker! :D Begynner å ligne på min nå ja:) Jeg har K&N powerfilter, solfilm på alle rutene utenom frontruta, striper +++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg