Thunder Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 "Tusenmetere" er kjøpt inn og kommer en av dagene. Union Jack flagget til taket er også under veis. Anlegget er montert og gir super lyd. Venter på en antenne overgang da antennen i bilen er noe annen enn den som Pioneer bruker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2008 Har byttet ene blinklys/parklys lykten pga. stein i lykten. Har nå byttet til LED pærer slik at fargen på pæren er mer lik Xenon lysene. Ble veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Jeg har også bestillt med leds:D Så skal jeg sette litt blåere pærer i grøftelysene tenkte jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Jeg har også bestillt med leds:D Så skal jeg sette litt blåere pærer i grøftelysene tenkte jeg. Apropo grøftelysene så er det vel H11 pærer såvidt jeg forstår. Noen som vet om noen pærer som gir blåere skjær i H11. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2008 Er ikke sikker på hva det er jeg. Har ikke sett på dem enda, men hvis det er H11 får jeg vel bestille xenonkit til grøftelysene da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Så kult ut det! Men faller det av SÅÅ lett? Vurderte selv union jack flagg på taket, men gadd ikke dekke til panorama soltaket mitt. Jeg har union jack speilhus deksel liggende hvis du er interessert. Jeg synes det ble litt for mye, så jeg skippa dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Så kult ut det! Men faller det av SÅÅ lett?Vurderte selv union jack flagg på taket, men gadd ikke dekke til panorama soltaket mitt. Jeg har union jack speilhus deksel liggende hvis du er interessert. Jeg synes det ble litt for mye, så jeg skippa dem. Hvor mye skal du ha for dem da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Er det noen som har montert ekstralysene i grillen og som kan ta et bilde av braketten som er festet i grillen? Har kjøpt slike lykter med braketter men det var ingen beskrivelse hvordan man festet braketten i grillen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Skal sjekke hva de kostet. Tror jeg har prislista liggende her et sted. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Er det noen som har montert ekstralysene i grillen og som kan ta et bilde av braketten som er festet i grillen? Har kjøpt slike lykter med braketter men det var ingen beskrivelse hvordan man festet braketten i grillen. Er det de originale ekstra lysene på 150 mm diameter du tenker på (side 17 i original mini tilbehør katalogen)? Slike jeg har på min bil? Kan fikse noen bilder senere. PS: Hvordan i svarte får jeg lastet opp bilder? PS PS: Speilhus dekslene koster 1100 kr (550 kr PER stk) på Jæger. TROR jeg. Finner ikke den forbanna kvitteringen. Du kan sikkert få begge for 600 kr, da jeg ikke bruker de. Gi en lyd. Til info aner jeg ikke hvordan de monteres. Det har Jæger gjort for meg. (Etter en rask sjekk på new.minimania.com koster de GBP 79,99,- FØR frakt & toll). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Du Senshi.. Si fra når du skal selge bilen din:) Da vil jeg ha den:) Ingrid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Du Senshi.. Si fra når du skal selge bilen din:) Da vil jeg ha den:) Ingrid Hehe... Will do... Er flere som står på listen. Så gjenstår det å se når den tid kommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Er det noen som har montert ekstralysene i grillen og som kan ta et bilde av braketten som er festet i grillen? Har kjøpt slike lykter med braketter men det var ingen beskrivelse hvordan man festet braketten i grillen. Har du fått det til, eller trenger du fortsatt bilder? Har ikke kommet meg hjem fra kontoret enda. Og ser det er en smule mørkt ute for å ta bilder nå. Men kan fikse om du fortsatt trenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Takker ja til speilhus dekslene. Jeg får nok ikke gjort noe med ekstralysene før på søndag. Bilder hadde vært helt toppers hvis du hadde giddet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 Thunder: Sjekk PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg