Thunder Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Speilhusdekslene var grådlig lett å montere. Var gjort på noen få minutter og ble veldig bra. I dag er planen å montere lyktene. Bilen til Senshi var meget flott! Meget flott farge og stylingen var kjempetøff. Det var artig med litt utveksling av ideer og erfaringer. Nytt takflagg er underveis og ventes ankommet i uken som kommer. Har litt å gjøre med begge bilene etterhvert, både BMWen og Minien, hehehe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Tok meg den frihet å forandre navn på tråden da dette mer og mer utvikler seg til en prosjekt tråd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Og hvem tror du ikke sto ute i kulden i dag å monterte lyktene?! Det var meg, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Se der ja. Ble jo nice det :) Var det såå enkelt å montere altså? Nå ble jeg litt flau over at jeg har fått Jæger til å gjøre det for meg tidligere.... Var det enkelt å montere lyktene da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Du må vel ha deg en slik også? http://www.mossmini.com/Shop/ViewProducts.aspx?PlateIndexID=53202 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Januar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hvor fant du de LED pærene til grøftelysene egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Bilr fint det der:) Har alle her electric blue mini eller?:P Jeg ser jo aldri noen noe sted, men her har alle EDIT: Senshi har kanskje den mørke blåfargen du:) Hyper blue eller hva den heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Eg har nå ein mørk grå/sølv eg :rolleyes: Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Lyktene gikk som en drøm å montere. Innvendig speil skulle også vært der ja men det får vente litt. Har noen prosjekter med solfilm osv. på bimmeren også på gang. LED pærene kjøpte jeg på MEKK men den ene er allerede gåen så den skal jeg ned å klage på. Koster 195 kr så det er ikke noen dyr affære men likeså irriterende når de ryker etter 2 uker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Fikk mine LED pærer til en 100 lapp tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Kjøpte noen nye da den ene plutselig ikke ville virke lengre. Dvs. jeg fikk 2 pærer for 99 kr og da fikk jeg penger igjen for de gamle på 195,- altså fikk jeg igjen 96 kr.:spin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Har du noen bilder med ledsene? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Har du noen bilder med ledsene? :) Skal se om jeg får tatt noen bilder av det i morgen om været tillater det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Januar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Sorry at jeg maser på de LED pærene, men hvilken socket/type skal jeg ha? Jeg vil også ha :p (Jada, jeg kunne gått ut å sjekket selv, men Mini'en er parkert denne uka, så får ikke sjekket) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Det er glass sokkel. Den vanlige pæren har denne sokkelen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg