Thunder Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Smud:) Jeg monterte xenon i grøftelysene i helgen, sånn at det skal matche der også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Smud:) Jeg monterte xenon i grøftelysene i helgen, sånn at det skal matche der også :) Var det vanskelig? Hvor lang tid brukte du? Hvor kjøpte du fra? I dag er bilen vår på EU kontroll. Håper det går greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Februar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2008 Hmm... Led'sa ser mye bedre ut enn med standardpærer. Har fortsatt ikke fått sjekket opp i dette selv. Har parkert Mini'en og skamkjører VW Caddyen mens det er så dårlig vær ute. Ingrid: Får du lagt ut bilde? Vil se åssen det ser ut med xenon på alle lysa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Var ikke jeg som monterte de, men jeg stod og så på:) Vanskelig var det vel ikke, men var litt knotete, måtte ta av hjulet og inneskjermen for å komme til. Brukte vel litt i overkant av en time på å montere det. Xenonkitet kjøpte jeg fra en bekjent:) Men man Har et par snapshots, ikke så bra bilder, skal legge ut noen bedre en dag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Februar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2008 Har montert leds pærene til parklyset, de ser jo ikke så bra ut i lyset? Hvor kan jeg kjøpe xenon til grøftlysene? Har også bestilt KW varient 2 justerbart senkesett, Alta Supercharger Pulley 15 % reduksjon, Alta Intercooler samt K&N. Vurderer å kjøpe Miltek gen 1 effektanlegg samt Aero styling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
power007 Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Ser ikke dårlig ut det, men er ikke sikker på om jeg vil kvitte meg med originale CD spilleren. Men Thunder da rosa og rød mobil? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Du må bare finne et sted hvor de selger ettermonteringsxenon, og kjøpe da H11 pærer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Fargene på spilleren var satt på "Rainbow". Dvs. den skifter farge, grønn, rød, rosa, blå, hvit osv. Var tilfeldigvis rosa på bildet her. Spilleren er mye mye bedre enn den org. spilleren så det er ikke til å angre på i det hele tatt. For å være helt ærlig så synes jeg nå i ettertid at den org. spilleren faktisk var jævlig dårlig sammenlignet med denne. Jeg kan ikke skjønne at folk vil bruke tusenvis på dårlige org. anlegg. Man kan kjøpe en mye bedre Pioneer spiller og oppgradre høyttalere selv å få mye bedre lydbilde enn hva org. anleggene klarer å prestere for en brøkdel av prisen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Forresten så gikk bilen rett gjennom på EU kontrollen. Ingen anmerkninger foruten at jeg hadde glemt å legge på plass varseltrekanten etter at vi tok ut hattehyllen baki for å få plass til barnevogn og at skiltlysene var svake pga. mye dritt bak der hehe... det er voldsomt så drittvannet virvles opp på bakruten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Ja, miniene blir skittne i rumpa med en gang:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Har fått lagt på nytt flagg på taket i helgen. Og en skikkelig skuring av felgene og go'vask av bilen. Nå ser den ut som en ny bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Har fått lagt på nytt flagg på taket i helgen. Og en skikkelig skuring av felgene og go'vask av bilen. Nå ser den ut som en ny bil Nice... Tenkte å ta meg en skikkelig vask jeg oxo. Skal jo bli fint vær hele denne uka, så da må bilen være litt shiney når jeg skal råne :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Nice... Tenkte å ta meg en skikkelig vask jeg oxo. Skal jo bli fint vær hele denne uka, så da må bilen være litt shiney når jeg skal råne :peace: Det har vært noen deilige dager og jeg har vært ute å rånt litt på øyen her. Mange blikk og kjekke kommentarer. "Kul bil!" Hehehehe Artige opplevelser Et bilde jeg tok i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg