Thunder Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Lakket felgene selv og resultatet ble meget bra om jeg skal si det selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Kult... Ble jo bra det. Hvertfall på bildene. Har vurdert hvite felger selv. Men de prisene jeg har fått på 18" felger foreløpig er jo helt hinsides. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Fikk mine 18" til en god pris på ebay:D Sjekk om du finner noe der? :) Ble veldig bra da thunder:D Ingen farger slår electric blue/hvit:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 11, 2008 Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Ingrid: Koster det ikke en formue med frakt da? Felger veier jo endel... Takk for tipset, må sjekkes ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Virker som om frakten på felger og dekk er altfor høy. Er en grei mellomløsning med hvite felger syns jeg. Det så nyere ut og bilen kler absolutt hvite felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2008 Planen var å bytte høyttalere i dag men jeg oppdaget at jeg måtte ha spesialtilpassete høyttalere. Så jeg bestiller på mandag og håper å få dem i neste uke. De org. foran var på hele 15 Watt i 5 Ohm?! WTF??? Er jo faktisk helt ubrukelig og skulle jo vært forbudt. De nye vil være på 150 watt så det blir stoooooor forskjell på lyden da. Ellers så er Pioneer spilleren såpasse bra på lydinnstillinger at subwoofer blir unødvendig i vår bil. Blir en billig og meget bra oppgradering med de nye høyttalerene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet April 12, 2008 Rapporter Share Skrevet April 12, 2008 Kjøpte felgene mine på ebay.de, tror det ble €90 i frakt, så synes ikke det var så ille, for jeg fikk felgene ganske billig:) Husker ikke hva jeg betalte, men tror det kom på rundt 6 lapper, kanskje litt i overkant med frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet April 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Det er nå en god uke siden men jeg har nå byttet ut de org. høyttalerene med nye Pioneer på 170 watt og det var virkelig natt og dag. Jeg kommer til å bytte ut høyttalerene bak i bilen også en av dagene. Så blir det mørke ruter helt fram. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Senshi Skrevet April 28, 2008 Rapporter Share Skrevet April 28, 2008 Jeg hadde også planer om å bytte litt høytalere, men fikk beskjed om at H/K anlegget var såpass bra at det ikke var poeng å bytte, med mindre jeg skulle satse endel cash. Ganske greit at kisen i sjappen var såpass ærlig. Venter på at subben min skal komme :D Er ikke det et helvete å bytte høytalere i Minì? Jeg tørr ikke demontere diverse deksler i frykt for at jeg får mye knirking etc etterpå. Hater knirkelyder i bilen. Hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2008 Det var faktisk sykt lett å bytte høyttalerene foran. Har enda ikke sullet meg til å bytte bakhøyttalerene men det bør jo gjøres siden høyttalerene foran spiller bedre enn de bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Får jaggu meg mye oppmerksomhet i denne bilen ass. Artig å kjøre til og fra jobb med om dagene. Billig i drift på vanlig kjøring men jeg tråkker jo til og da går det fort mer drivstoff. Lurte på å tune bilen i løpet av vinteren om jeg får tid og overskudd til det. Savner litt mer pulver under panseret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mads sl Skrevet Mai 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2008 Hva ligger den på i forbruk da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2008 Fått problem med sentrallåsen. Først ville ikke førerdøren låse seg opp, bare låses igjen. Og nå vil ikke passasjerdøren låse seg opp heller. Er det noen som har vært borti dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scanspeed Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Var borti at passasjer døra ikke alltid ville låse seg helt opp.. Men nå er det borte igjen, ikke gjort noe mot det. Så vet ikke hva det kan skyldes. Siter - 2008 VW Passat 4-Motion - 1999 Suzuki GSX-600R (X) 2002 Mini Cooper S Hartge MRS (X)1990 Audi 90 20v quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Mai 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2008 Thunder, du som har litt peil..? Kan du anbefale meg noen gode høytalere? Og eventuelt forsterker.. Gubben sa jeg burde bruke noe penger på en forsterker sånn at jeg virkelig fikk en bra en, så da vil jeg gjøre det. Høytalerene kan også koste litt, men ikke sånn 60 000 kroners anlegg..:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg