buskmann Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Hvor mange advarsler kan man få før man må bytte nick? Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Egentlig ingen. Regler for nick er ganske spikret. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Er dette noe problem da? Jeg kan ikke huske å ha sett noen nick som plager hverken den ene eller den andre :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 En ting til jeg lurer på: Hva betyr de poengene som utdeles sammen med advarsler? For begge advarslene jeg har fått, så står det 0 poeng. Litt skuffet over det, hadde håpet på minimum 3 poeng pr advarsel. Juristen: Jeg fikk en advarsel i en tråd der en kar hadde problemer med sin Toyota. Jeg skrev at siden Toyota er en feilfri bil, så måtte det være sjåføren som burde sjekkes. Andre advarselen fikk jeg der trådstarter var ute etter senkesett til sin bil (husker ikke bilmerke). Jeg anbefalte http://www.harryportalen.no og lignende. Det falt tydeligvis ikke i smak hos enkelte. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Når det kommer til disse poengene så er de også et hjelpe-verktøy for oss som er moderatorer med tanke på at det blir ståendes på profilen til den enkelte brukeren som vi kan se etter om han/henne har gjort dette ved gjentatte anledninger tidligere, som igjen gjør det lettere for oss å ta en vurdering der og da. Grunnen til at du fikk poeng på de to eksemplene du har kommet med kan komme av et vi har fått inn en rapport fra andre brukere hvor de påpeker at du f.eks har brytt rettningslinjen angående oppførsel mot andre brukere. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Når det kommer til disse poengene så er de også et hjelpe-verktøy for oss som er moderatorer med tanke på at det blir ståendes på profilen til den enkelte brukeren som vi kan se etter om han/henne har gjort dette ved gjentatte anledninger tidligere, som igjen gjør det lettere for oss å ta en vurdering der og da. Du sier at dere har poenger stående på oss. Får vi vite det hvis vi da mister et poeng, for eksempel? Hvor mange poeng starter man med, 0, og så kan man kun gå i minus? Grunnen til at du fikk poeng på de to eksemplene du har kommet med kan komme av et vi har fått inn en rapport fra andre brukere hvor de påpeker at du f.eks har brytt rettningslinjen angående oppførsel mot andre brukere. Dersom dere får inn en rapport hvor vi bryter retningslinjer, vil dere da automatisk trekke poeng/banne brukeren eller vil dere vurdere saken utifra posten? Bare lurer litt her :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 eiriksmil, det er ikke poengene som er det vesentlige! Men alle moderatorer kan se om vedkommende bruker har fått advarsler/infractions, og hvor mange ganger det har skjedd. Samtidig sendes det en PM til brukeren. Ban brukes kun etter en helhetsvurdering. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg