Gå til innhold

Stjelt Corrado

Ranger emnet


mikke_26

Anbefalte innlegg

Hadde endelig fått ordna meg corrado nå(http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1546035#bilder), henta den på mandag og har aldri hatt det så kjekt som når jeg kjørte den hjem... mangla bare å få kontroll på co så hadde det blitt skilt i neste uke:( I dag tidlig når jeg skulle kjøre til jobb( fikk prøveskilt for helga i går) var bilen borte, den stod på parkerings plassen bak Årstad vgs i kiellands gate(Bergen). Såg den sist i går kveld i 10 tida... Fy faen for en kjip følelse, bestilte meg håndbok fra usa i går å greier, har gledet meg som en unge hele uken til å kose med den i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde endelig fått ordna meg corrado nå(http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1546035#bilder), henta den på mandag og har aldri hatt det så kjekt som når jeg kjørte den hjem... mangla bare å få kontroll på co så hadde det blitt skilt i neste uke:( I dag tidlig når jeg skulle kjøre til jobb( fikk prøveskilt for helga i går) var bilen borte, den stod på parkerings plassen bak Årstad vgs i kiellands gate(Bergen). Såg den sist i går kveld i 10 tida... Fy faen for en kjip følelse, bestilte meg håndbok fra usa i går å greier, har gledet meg som en unge hele uken til å kose med den i helga!

 

faen i hælvete jævla tjuv pakk.. håper du er heldig å at den "bare" er stjælt til bruks tyveri da. for da kan den jo dukke opp igjen.

 

men si fra om du finner tyven! setter meg på første fly med golf køller for å hjelpe deg å knuse noe på fyren

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen i hælvete jævla tjuv pakk.. håper du er heldig å at den "bare" er stjælt til bruks tyveri da. for da kan den jo dukke opp igjen.

 

men si fra om du finner tyven! setter meg på første fly med golf køller for å hjelpe deg å knuse noe på fyren

 

ja, HATER faens stygge tyver! håper som best jeg kan at den dukker opp igjen nesten hel, men realiteten er vel at sjangsen er heller liten!

 

Takk for det, men finner jeg han er han å regne som unnkommet.. for da SMELLER det verre enn i hiroshima!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helvette det er surt! Bor selv i Bergen, så skal si ifra med EN gang jeg ser hint til en svart corra med prøveskilt.

 

Finner vi fyren, så inviteres hele BF for massedeng i undergrunnen på Danmarksplass!

 

Ja, var helt paff i dag tidlig når det skjedde. Tror ikke helt jeg skjønte hva som hadde skjedd før jeg fikk tenkt meg om...

Tok akkurat av prøveskilta i går kveld før jeg gikk opp, så med mindre det er falske skilt er det noen ikke skilt på den..

 

skulle lett blitt massedeng i undergrunnen om vi fant de ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du noen glassbiter der bilen stod? De må jo kanskje ha knust vinduet eller noe.. Hvis ikke kan det jo være forrige eieren har vært en luring og "hentet" den igjen...

 

Men fra spøk til alvor. Se om det er glassbiter der. Lurer på om det er veldig lett å få opp døren på bilen. Jeg parkerer et par hundre meter oppi gaten fra årstad, og hvis det er lett å få opp døren, så tror jeg at jeg heller parkerer i garasjen på haukeland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EEEHM!!! jeg så EN HELT make corrado UTENFOR årstad skole!! =|

oj nå som jeg faktisk leste det så ER det din bil... ka fan!

 

helvete så kjipt ... sist jeg så den i går etter skolen utenfor skolen rundt 3 tia ! hmmm...

 

skal holde utkikke etter den! hvis jeg får fatt i den som sjal an skal smekke tryne hannes!

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT; jeg glemte å si en ting når jeg pleide å parkere utenfor skolen fikk jeg flere varsler om ulovlig parkering! og alle andre bilene hadde fått samme varsel... og det sto på lappen at neste gang blir bilen tauet bort på eierens regning...

Nå har du fått noen varslinger om borttauing ?

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du noen glassbiter der bilen stod? De må jo kanskje ha knust vinduet eller noe.. Hvis ikke kan det jo være forrige eieren har vært en luring og "hentet" den igjen...

 

Men fra spøk til alvor. Se om det er glassbiter der. Lurer på om det er veldig lett å få opp døren på bilen. Jeg parkerer et par hundre meter oppi gaten fra årstad, og hvis det er lett å få opp døren, så tror jeg at jeg heller parkerer i garasjen på haukeland.

 

 

Var nok ikke noen glassbiter rundt der nei, er nok ikke vanskligste bilen å få opp døra på. Hadde planer om å kjøpe meg alarm med startsperre å sette i over helga, for jeg har ikke likt å ha den stående sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår