Gå til innhold

Stjelt Corrado

Ranger emnet


mikke_26

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

EDIT; jeg glemte å si en ting når jeg pleide å parkere utenfor skolen fikk jeg flere varsler om ulovlig parkering! og alle andre bilene hadde fått samme varsel... og det sto på lappen at neste gang blir bilen tauet bort på eierens regning...

Nå har du fått noen varslinger om borttauing ?

 

såg den sist når jeg kom fra jobb i 10 tida kvelden før.. Har ikke fått varsel, og parkerte jo nederst mot gangfeltet og ikke mot de stein blokkene... men hadde jo faktisk vert fantastisk om den bare var tauet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff det var jævli synd da...er samme bilen som jeg ville ha det! For håpe du får den hel igjen. Mas på politiet at de skal få alle bilene som kjører rundt å følge med

 

:( ja, håper og ber! var på politistasjonen å leverte skiriftlig anmeldelse i går, var en virkelig hyggelig politi mann jeg snakket med! de har fått en ganske grundig beskrivelse av hele bilen og han forsikret om at den ville bli sendt ut til alle enheter osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare prøveskilt?

Dævven, dette betyr ingen forsikring...

 

stod nok uten forsikring ja, fikk et litt dyrt tilbud av gjensidige når jeg snaket med de i uken så fant ut jeg skulle stikke innom fredag etter jobb å høre hvorfor jeg fikk et tilbud som var nesten 1000kr dyrere en det jeg fikk en gang før..TYPISK!:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( ja, håper og ber! var på politistasjonen å leverte skiriftlig anmeldelse i går, var en virkelig hyggelig politi mann jeg snakket med! de har fått en ganske grundig beskrivelse av hele bilen og han forsikret om at den ville bli sendt ut til alle enheter osv..

 

Jeg som kjører så mye i Bergen, og har nesten svart corra blir vel garantert stoppet tenker jeg. Skal gi deg en lyd hvis det skjer :P

 

Men skal virkelig holde utkikk etter den! Det er veldig fristende å ta en tur ned på kaien til noen lagervarehus, og titte litt faktisk. Kan hende den står der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som kjører så mye i Bergen, og har nesten svart corra blir vel garantert stoppet tenker jeg. Skal gi deg en lyd hvis det skjer :P

 

Men skal virkelig holde utkikk etter den! Det er veldig fristende å ta en tur ned på kaien til noen lagervarehus, og titte litt faktisk. Kan hende den står der.

 

Meget mulig du blir stoppet nå ja, håper politiet holder øynene åpne.. Gi en lyd du så vet vi ihvertfall om de gjør det!

 

Takk for det, var ute i hele går kveld å kjørte opp og ned div gater jeg ikke visste fantes en gang å lette etter den uten hell:( blir så sint på de der JÆVLENE som tar bilene til folk, en ting er sikkert og det er at får jeg den igjen blir det alarm og ratt lås på dagen! kunne vert fristende å lage til med selv skudd i sete og, men det blir nok vanskelig å forklare når politiet spørr hvorfor det sitter en død tyv i setet neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som kjører så mye i Bergen, og har nesten svart corra blir vel garantert stoppet tenker jeg. Skal gi deg en lyd hvis det skjer :P

 

Men skal virkelig holde utkikk etter den! Det er veldig fristende å ta en tur ned på kaien til noen lagervarehus, og titte litt faktisk. Kan hende den står der.

 

det var ikke så dumt! :race

 

hadde vært lett med vhis jeg hadde pusen min vært ferdig

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo nesten startet vår egne lille etterforskning. Alle Corra eiere i Bergen skulle kjørt på rekke og rad og saumfart hele byområdet/omegn for å finne bilen!

 

Ja, det hadde vert noe! skulle funnet de jævlene å sørget for at de ikke fikk stjelt fleire biler! Problemet mitt er at jeg ikke har peiling på hvor jeg skal leite, har vert litt rundt om, men kommer ingen veg liksom:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår