Gå til innhold

Stjelt Corrado

Ranger emnet


mikke_26

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag er jeg litt gladere ihvertfall, i dag tidlig såg jeg på posten som kom i går og ser en gjensidige konvolutt... ka faen!? åpner den og ser; forsikrings avtale '89 VW Corrado G60!!! så går eg inn på kontoen min, og der har de jaggu trekt meg for det og! har nettopp ringt inn å fått bekrefta at det står forsikring på den, og meldt tyveri! helt utrolig flaks at en eller annen luring har gjort en feil og satt opp og aktivert den forsikringa jeg sa var for dyr...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette hørtes rart ut ja.. hmm..

ville tatt noen telefoner å sjekke litt før du gjør krav på penga.. ellers kan du fort få innkalling til å spikre litt paller :P hehe

 

åssn rart? har vert høyt og lavt å leita etter bilen! tor uansett jeg drøyer det med å gi krav, sitter å håper litt på at den skal dukke opp igjen på en eller annen måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rart som i rart at det er trukket penger fra din konto på en forsikring du ikke har skrevet under på å uten avtale giro.. hadde blitt rimelig forbanna om et forsikrings selskap hadde trukket penger fra kontoen min fordi jeg ringte for å høre på pris,,

 

 

rimer liksom ikke helt for meg ass

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, sånn ja... har avtale giro med de fra før da.. så de har bare videre ført den til denne nye! er en eller anna som har surra skikkelig og satt denne i gang ja, hadde ikke ting vert som de er så hadde det nok blitt en "sinnatelefon" til de ja! har gått helt til i dag å deppa over at jeg bare sånn uten videre har tapt 60k så denne "tabben" var virkelig kjekk å finne ut av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt sløkket å skrive her at gjensidige har klusset det til å forsikret bilen uten ditt samtykke.

er jo sikkert gjensidige ansatte som surfer BF også....

 

det var det jeg prøvde å si!

det er litt mystisk dette her... kan være noe sammarbeid mellom noen ,

jeg ville ikke skriver ALT mulig her du vet aldrig hvem som leser men jeg har en teori om Gjensidige! :flushit:

.:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uannsett så tror jeg ikke en dritt på at di har tegnet forsikring å trukket penger av seg sjøl.. jeg nekter å tro det rett å slett fordi sånt ikke lar seg gjøre uten din underskrift på avtale giro..

 

lukter no rart her

2001 golf iv tdi 4motion highline- til salgs

1987 golf 1 cab

1991 corrado g60

1979 volvo 242 gruppe A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hatt løpende forsikring hos gjensidige frem til jeg fikk corradoen.. men skal forklare det som har skjedd, første gangen jeg skulle opp å hente bilen ringte jeg til gjensidige og sa jeg ville ha forsikring, men at jeg skulle ringe de å si i fra før jeg reiste der ifra for å aktivere forsikringen. var planen at jeg skulle hente bilen den 28.08. men jeg ringte de aldri fordi det ble utsatt. når jeg endelig fikk hentet bilen kjørte jeg den hjem på prøveskilt, så dagen etter jeg kom hjem ringte jeg de å sa jeg skulle forsikre en corrado G60 å da kom de med en pris som var 1500kr dyrere enn den jeg først fikk. jeg sa da at dette ble uaktuelt og, vi avtalte møte fredag den 7 for å drøfte denne prisen litt nærmere. Da jeg skulle på jobb fredag morgen var bilen borte. det som har skjedd er at de har videreført den gamle forsikringen min på den nye bilen fra den 28 som vi først snakket om, og det er der de har gjort en "feil" ved å aktivere den uten at jeg ringte. skjønner?! grunnen til at jeg fikk dyrere pris når jeg ringte igjen og takket nei må jo da ha vert at de regnet denne i tillegg til den jeg allerede hadde... er nok ingenting rart ute å går her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår