Gå til innhold

Stjelt Corrado

Ranger emnet


mikke_26

Anbefalte innlegg

Du får sende han kjøpskontrakten din, burde jo liksom ikke tape seg så mye i verdi på kort tid.

 

Legg ved eksempler på tilsvarende biler fra Autodb også. Nevn også at din har skinn. Det er jo fort 10 000,- ekstra.

 

Du kan jo ev be dem finne en Corrado til 25000,- som ikke trenger oppussing......

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du får sende han kjøpskontrakten din, burde jo liksom ikke tape seg så mye i verdi på kort tid.

 

Legg ved eksempler på tilsvarende biler fra Autodb også. Nevn også at din har skinn. Det er jo fort 10 000,- ekstra.

 

Du kan jo ev be dem finne en Corrado til 25000,- som ikke trenger oppussing......

 

det er det som er så rart, de har kjøps kontrakt å alt:S men tenkte å legge ved div bilder av bilen i tillegg til et nytt eksemplar av kjøpskontrakt i klagen!

 

Jeg synes det er helt lattrlig, er som du sier, hvor får man en corrado uten en rustflekk, som er i generelt veldig bra stand og med skinn til 25k?! ikke en gang i tyskland kan man håpe å få fatt i det til den prisen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk sluttoppgjøret for Golf GT'en min, ringte takstmannen og sa "Nå har jeg sjekket litt på autodb her, og jeg kan gi deg 15 000 for bilen." For å si det sånn, tror det må være folk de ikke kan bruke til NOE annet de ansetter til å verdsette kondemnerte biler...

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk sluttoppgjøret for Golf GT'en min, ringte takstmannen og sa "Nå har jeg sjekket litt på autodb her, og jeg kan gi deg 15 000 for bilen." For å si det sånn, tror det må være folk de ikke kan bruke til NOE annet de ansetter til å verdsette kondemnerte biler...

 

Herregud! ja, spørs om ikke nav har balletak på forsikrings selskapene og påtvinger de ubruklige folk de må ansette fordi de ikke for jobb noen annen plass!:rockets

 

det^ var stygt sagt av meg!:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bilen der var verdt mye mer en 25.000, det kan jeg skrive under på!

Send inn en klage på det, og når du først e i gang slenger du med en klage på han du snakket med også ;)

 

enda ikke hørt noe mer om bilen?

“A date once asked me what my hobbies were. She slapped me and left when I mentioned poking and stretching. Not everyone appreciates good stance, apparently.”

- 00" Audi A4 1,8tq avant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at det er en del med lange øyne i det distriktet der, bodde tidligere i Laura Gundersensgate.. Hentet lykkelig hjem en ny ATV, som noen prøvde å stjele første natta!!! Heldigvis tilhører jeg småparanoid eier sjangeren, så å få den med seg ble ett nokså stort problem. Stod utenfor med knekt tenningslås og diverse neste morgen.

 

Utrolig kjipt at de skal ta en av de nydelige bilene! sitter også med øynene åpne her i Bergen.. og ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår