TongFel Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 noen som vet om forskjellige medoder/måter til og få mere gamp i en 323 glx? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafreaks Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Bare å trimme det, vet ikkje hva motor du har, men en god en er jo 1,8dohc fra 323f er bolt on denne, bytt ledningsnett og hjerne også, ellers så anbefaller eg 323 gtx motor, denne har jo turbo, er også bolt on i bilen din, få med ledninger og ecu, meget viktigt på denne motoren, Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Maks 5 linjer i signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TongFel Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Bare å trimme det, vet ikkje hva motor du har, men en god en er jo 1,8dohc fra 323f er bolt on denne, bytt ledningsnett og hjerne også, ellers så anbefaller eg 323 gtx motor, denne har jo turbo, er også bolt on i bilen din, få med ledninger og ecu, meget viktigt på denne motoren, takk for svar:) bruker den mye mere bensin om jeg går inn for det første forslagen er sånn 16 valve motor tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRS Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 Er vell en 83-85" du har? isåfal hvis du har 1.5L motor så er det letteste å få tak i gassere med insug, kam og fordeler fra en 323GT fra samme model. betalte 600kr for gassere og insug og 400kr for fordelern. Siter 4x Omega A 2x Senator B 1x Century 80" 1x Mazda 323 83" grevling 1x Passat 00" grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TongFel Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Er vell en 83-85" du har? isåfal hvis du har 1.5L motor så er det letteste å få tak i gassere med insug, kam og fordeler fra en 323GT fra samme model. betalte 600kr for gassere og insug og 400kr for fordelern. okkay, men jeg har 90-model. blir det det samma for det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RRS Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 ok. ja da kan jeg ikke hjelpe, har ikke så mye peiling på den modellen desverre. Siter 4x Omega A 2x Senator B 1x Century 80" 1x Mazda 323 83" grevling 1x Passat 00" grevling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg