Gå til innhold

Mer gamp i 323 GLX

Ranger emnet


TongFel

Anbefalte innlegg

Bare å trimme det, vet ikkje hva motor du har, men en god en er jo 1,8dohc fra 323f er bolt on denne, bytt ledningsnett og hjerne også, ellers så anbefaller eg 323 gtx motor, denne har jo turbo, er også bolt on i bilen din, få med ledninger og ecu, meget viktigt på denne motoren,

http://www.bilforumet.no/faq.php

Maks 5 linjer i signatur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å trimme det, vet ikkje hva motor du har, men en god en er jo 1,8dohc fra 323f er bolt on denne, bytt ledningsnett og hjerne også, ellers så anbefaller eg 323 gtx motor, denne har jo turbo, er også bolt on i bilen din, få med ledninger og ecu, meget viktigt på denne motoren,

 

takk for svar:)

 

bruker den mye mere bensin om jeg går inn for det første forslagen

 

er sånn 16 valve motor tror jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vell en 83-85" du har? isåfal hvis du har 1.5L motor så er det letteste å få tak i gassere med insug, kam og fordeler fra en 323GT fra samme model. betalte 600kr for gassere og insug og 400kr for fordelern.

4x Omega A

2x Senator B

1x Century 80"

1x Mazda 323 83" grevling

1x Passat 00" grevling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår