276ccm Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Hei, jeg er på jakt etter hvor jeg kan få kjøpt maskeringspapir eller film for å dekke overflater.. oversiden må samtidig være matt så den kan tegnes eller printes på og undersiden må ha lim, men ikke så sterkt lim at det blir limrester på overflaten når det tas av. Så det blir som maskeringstape (bare matt) bare i større format.. Skal brukes til å skjære ut mønster til type flamme lakering og andre artige ting, samt mønster til blad gull osv :-) Jeg har kun sett det brukt på TV (Discovery American chopper og American Hotrod), men det må da gå an å få tak på i Norge også.. Billakkspesialisten i Oslo ante ingen ting om det.. Noen som har ide om produsent eller butikk hvor dette kan fåes tak i? 276ccm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Tiller AS i Trondheim selger Badger sin maskerings film, jeg har kjøpt hos dem, både som ark og i rull Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
276ccm Skrevet September 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Hei og takk for svar! :-) Prøvde meg på http://www.tiller.no, men kom bare til en side hvor jeg måte logge meg inn med en gang.. husker du hvilken type du kjøpte så jeg kan sjekke om det er det jeg leter etter? Hvilken størrelse kjøpte du og husker du hva det kostet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 Det beste er nok å ringe til dem og spørre, er Badger produkter jeg har handlet hos Tiller, arkene er på 8,5"X11" dimmensjonene på rullen husker jeg ikke, og prisen jeg betalte er irellevant her, pga firma rabatter som jeg har, så min pris er nok noe helt annet enn hva du må betale om du er vanlig kunde Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
276ccm Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Du har ikke tilfeldigvis tlf nummer til Tiller AS, det firmaet i Trondheim jeg fant som het Tiller AS hadde fått nytt nummer, og da jeg ringte kom jeg til en eller annen "velkommen til en eller annen fylkeskomune.." Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Husker ikke # i farten, men det er vel bare å søke på Tiller Lakk, eller fargehandel eller noe i den dur Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg