Gå til innhold

Avgiftsfri råning!

Ranger emnet


Pellick

Anbefalte innlegg

Hehe, snodig forslag egentlig...... Ser liksom for meg følgene senario: Gutt, type 20 år, kommer inn på bensinstation og skal betale for drifstoffet han akkurat har fylt (type diesel selvfølgelig...):

 

Gutt til person i kasse:"Hei, jeg skal betale for dieselen, og så skal jeg ha sånn råne rabatt"

Benkt mann i kasse:" Jasså, så du er en råner du..? Kan du bevise det?"

Gutt til person i kasse:"Ja, jeg har sånn medlemskort til rånerenes landsforbund, vi betaler bare en avgift til staten på 20 000 i året for å få dette kortet, men så får vi jo fylle avgiftsfi diesel hele året også da....!"

 

Poenget er hvordan skal BARE rånerne nye godt av dette, ser for meg at de kommer til å finne på en avgift som rånerne må betale bare for å råne, slik at staten får dekket de tapte utgiftene ved avgiftsfri diesel bare på en annen måte....... Er jo sånn det funker IRL.....

 

Nei, detta har jeg liten tro på......!:D

* 1998 VW Polo 1.4 *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går aldri gjennom uansett. Bare et forsøk for å få rånere til å stemme KRF, vi har sett før at disse gærne toskene i KRF gjør ALT for å sanke stemmer og for å komme lengst mulig, bare se på godeste kjell magne bondevik, som med 10% ble statsminister og nesten raste hele regjeringen.

 

Nei, ikke la dere lure!

 

Men for all del, jeg er for at avgiftene skal vekk da.. Problemet er bare hvor de tar pengene fra, jo, bompenger hos oss i byene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Robert

Mest latterlige forslaget jeg har hørt,hehe.. Dette er klart en måte å få popularitet på uten å bruke penger (ingen rånere kjører på diesel).

 

er da ikke noe gale med dieselbiler :D

mye billigere de da, og nå til dags, vell så mye guff :D (130HK pumpedyse :D)

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf 3 GTD Special

 

er da ikke noe gale med dieselbiler :D

mye billigere de da, og nå til dags, vell så mye guff :D (130HK pumpedyse :D)

 

 

Vel så mye guff får du kanskje, men så var det det med kjøreopplevelse da.. Personlig synes jeg diesel er fælt, knitreknitre, gire på 3500RPM, osv, nei huff, det gir ikke meg noen god følelse....

 

Og så til dette med at en 140 hk diesel banker en 140 hesters bensiner, ikke begynn engang, det er jo så dumt å høre på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor kjører fortsatt ikke en 2.5tdi i fra en s2 med 2.2t bensin fra 91 da? diesel er så fryktelig kjedelig, diesel er for pendlere, ikke for entusiaster, du ser jo hvor mange diesel biler folka på forumet har. Blir lite imponert når jeg ser 2003 modeller som det ryker værre av enn Camaron min.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår