Gå til innhold

Ny bil på vei snart =)

Ranger emnet

_Ice-T_

Anbefalte innlegg

Skal hente meg en Audi S3.

Denne:

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1603108

Skal ha den på NAF test før jeg kjøper den, så jeg fikk time nede der på mandag, men han som har den skal bytte bremser, styrestag og venstre lenkearm før den blir solgt.

Han mente han ikke fikk tid til NAF test, men jeg fikk jo time med en gang jeg ringte. Men så har han fått feil bremseskiver å får nye på mandag så først da får han skifta de. Så må han på 4 hjuls kontroll. Men han kan dra på den testen med bilen uten at jeg er med? Om han får tid til det da.

Noen som kjenner til bilen?

Om jeg finner på å skifte fangere osv. skal jeg da se på A3 8P eller 8L om noen i det hele tatt passer. Fikk fortalt av en kamerat av meg at S3'n er bredda litt mer enn A3'n.

Mvh

Kim Stian

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, grattis med valget, fin bil, men snodig farge på setene ;)

Husker det var et bilfirma på østlandet som har importert den der fra tyskland.

Jeg ville ventet å fått tatt en naf-test. Jeg gjorde det, og det var greit å få gjort. Da har du en _meget_ pirkete test på. Det er sikkert noen feil her og der, men det er ingen ny bil.

8L er den riktige typen å se på. 8P er den nyeste modellen fra 2004.

( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line

(x) 06´ Bmw 325iA touring

(x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line

(x) 98´Audi A3 1.8T ambition

(x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, grattis med valget, fin bil, men snodig farge på setene ;)

Husker det var et bilfirma på østlandet som har importert den der fra tyskland.

Jeg ville ventet å fått tatt en naf-test. Jeg gjorde det, og det var greit å få gjort. Da har du en _meget_ pirkete test på. Det er sikkert noen feil her og der, men det er ingen ny bil.

8L er den riktige typen å se på. 8P er den nyeste modellen fra 2004.

hehe, synes det var litt stilig med det gule å svarte interiøret jeg da :)

Er litt stressa med å få vite om han kan ta den på naf testen osv. fikk svar med han på mld å han visste ikke når han fikk tid til å ta den på naf testen, å han orket ikke noe styr pga. at han har så mye å gjør på jobben.

Syntes det høres litt små merkelig ut for han sier han tar seg lett noen timer fri fra jobb for å ordne alt med salget, men naf test virker det som han prøver å vri seg unna :(

Men han sendte meg en kopi av sist service fra audi der de gikk igjennom det meste så det ut som, motor, under bilen, inni bilen, det så jo bra ut fra de papira, men hvem vet om han kjenner noen på Audi eller ikke?

Hva tror dere? Fra min sin side så har jeg allerede fått ordna forsikring å lån og alt er i boks, bare kontrakten å vognkortet som mangler for at han skal få pengene.

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. du trenger ikke lage for mye drama, men du får bare si det som det er, du ønsker naftest på bilen, er den som forventet har han en kjøper.

Hvis ikke finnes der jo masse s3er på markedet nå, og flere blir det. Så ha ro i baken, det er kjøpers marked.

( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line

(x) 06´ Bmw 325iA touring

(x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line

(x) 98´Audi A3 1.8T ambition

(x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. du trenger ikke lage for mye drama, men du får bare si det som det er, du ønsker naftest på bilen, er den som forventet har han en kjøper.

Hvis ikke finnes der jo masse s3er på markedet nå, og flere blir det. Så ha ro i baken, det er kjøpers marked.

Hehe, det er ikke for å lage drama, tvert imot, men du skjønner sikkert hva jeg mener.

Au da, 2 av felgene er bulka... 19" med lav profil og dårlige veier... fikk nettopp ett bilde på mms nå. dvs at 2 nye felger må kjøpes inn :( bah, liker ikke veien dette går.

Han går heller ikke lengre ned på prisen.

Den som du viser til på finn er desverre litt for dyr for meg. Om han ikke selger for 250 da. :P

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen naf test intet kjøp.

250 000 er jo tross alt en del penger.

det kommer flere bilen som kommer til fange oppmerksomheten din. ellers så får du være fast bestemt på at bilen SKAL inn på naf om du evt skulle kjøpe den.

Akkurat, det mener jeg å, hvertfall når man er oppe i sånne summer.

Men jeg er jo så rastløs av meg :P har sett på bil siden februar, da var jeg fortsatt i militæret, dimma nå i slutten av juli å venta på om jeg kom inn på skole eller ikke for å finne ut om det ble ny bil på meg og da kan du tenke deg hvor mange biler som har fanget oppmerksomheten min og som har blitt solgt :P

Men han får selge den bilen til noen andre, han sa han hadde en annen kjøper på den neste lørdag om ingen henta den før da.

Så jeg får fortsette jakten ;)

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Ice-T_ :

Ta en titt på denne. Er en kamerat av meg som selger.

Kan gå god for at denne er 110% strøken.

Tør nesten påstå at denne er norges peneste S3!

Ta å ring han i det minste. Slå av en prat...

Bare et tips :-)

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10906478&sid=xz16abchlDwb824775

00' Golf IV V6 4Motion

03' Honda Hornet 900

X 91' Ford Sierra Cosworth 4x4

X 91' Ford Sierra 2,9i GLS

X 83' VW Polo 1,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Ice-T_ :

Enig. Laster opp ett bilde når jeg kommer meg på den andre pcen min. Den bilen er lekker!

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

_Ice-T_ :

Tror du ikke jeg har sikkle på den?! :P

Men den er litt for dyr for meg, om noen har en til 250 + omreg eller 255 inkl omreg så kan jeg komme å hente den med engang så å si! Pengene har jeg allerede klar :)

Men om han går ned noe mer er jo veldig tvilsomt, den har ligget på autodb en stund til 290.000,- nå er den satt ned til 270 men med tillegg for felgene som er heeeelt perfekt på den bilen ;)

Men hadde jeg hatt råd så hadde jeg tatt den uten tvil ;)

Golf GTI Exclusive

[x] Golf 3 1.8 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke jeg har sikkle på den?! :P

Men den er litt for dyr for meg, om noen har en til 250 + omreg eller 255 inkl omreg så kan jeg komme å hente den med engang så å si! Pengene har jeg allerede klar :)

Men om han går ned noe mer er jo veldig tvilsomt, den har ligget på autodb en stund til 290.000,- nå er den satt ned til 270 men med tillegg for felgene som er heeeelt perfekt på den bilen ;)

Men hadde jeg hatt råd så hadde jeg tatt den uten tvil ;)

Hehe, sant det.

Men 20k til så har du en STRØKEN S3 da :)

00' Golf IV V6 4Motion

03' Honda Hornet 900

X 91' Ford Sierra Cosworth 4x4

X 91' Ford Sierra 2,9i GLS

X 83' VW Polo 1,2

Lenke til kommentar
Del på andre sider